ورزش‌نگار ؛ استقلال صدرنشین موقت لیگ/ قهرمانی حفاری در لیگ برتر فوتسال بانوان و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ استقلال صدرنشین موقت لیگ/ قهرمانی حفاری در لیگ برتر فوتسال بانوان و بیشتر
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

رایولا: راجرز باید برای پیشرفت بالوتلی در لیورپول به او کمک کند

بالوتلی

مدیر برنامه های ماریو بالوتلی، مهاجم تیم لیورپول از راجرز انتقاد کرده است و معتقد است که راجرز به عنوان یک مربی باید برای پیشرفت شاگردانش در این تیم به آن ها کمک کند. مهاجم سابق تیم های منچستر سیتی و میلان که نتوانسته است در تیم جدید خود درخششی داشته باشد چند بازی است که روی نیمکت های لک لک ها میخکوب شده است و حتی این کار موجب خشم بالوتلی در شبکه های اجتماهی نیز شده است. وی در ۱۸ بازی اخیر خود تنها ۳ گل توانسته است برای لیورپول به ثمر برساند و با این حال رایولا می گوید که مربی باید به سوپر ماریو کمک کند. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

استقلال صدرنشین موقت لیگ برتر شد

esteghlal-players-23766

تا دقایقی دیگر بازی تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان آغاز خواهد شد که این بازی به صورت زنده ، در گویاورزش پوشش داده خواهد شد. استقلال تهران: استقلال تهران در حالی به مصاف نفت خواهد رفت که با پیروزی در این بازی می تواند موقتا به صدر جدول لیگ برتر برود و بالاتر از نفت قرار بگیرد. استقلالی ها که دو بازیکن خود یعنی جاسم کرار و هاشم بیگ زاده را در اختیار ندارند ، میزبان این رقابت می باشند و در صورت مساوی یا باخت در این بازی با توجه به شرایط جدول ، تا رده پنجم نیز امکان سقوط خواهند داشت. یکی دیگر از حواشی و شرایط این بازی ، مصاحبه های پی در پی امیرقلعه نویی و مشکلات این سرمربی با نکونام ، کعبی ، کی روش و فتح الله زاده می باشد که شرایط استقلال را تحت تاثیر قرار داده است. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

عابدینی: برای هر۲ جام از جان مایه خواهیم گذاشت

۵۶۶۳۳۰۷۸۰۲۸۵۰۶۲۸۶۰۳۴

پس از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی امارات در جریان رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۵ و کسب پیروزی نماینده کشورمان در این دیدار، فردین عابدینی در خصوص این بازی به صحبت پرداخت و گفت: در این بازی با تمرکز بودیم و هر دو تیم بازی خوبی داشتند و خدا را شکر، پیروز میدان بودیم. وی گفت: در این بازی همه چیز بر وفق مرادمان پیش رفت، خوشبختانه با بازی خوبمان و با حمایت پرشور هوادارن توانستیم امتیاز کامل این رقابت را از آن خود کنیم. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

دانشگاه آزاد، اولین نماینده اعزامی کاراته ایران شد

۱۶۴۰۱_orig

سال آینده در اواخر فروردین و در روزهای ۲۹ و ۳۰ ام این ماه مسابقات کاراته جام باشگاه‌های آسیا در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. بنا به تصمیم مسئولان کاراته کشور، تیم کشورمان ۳ تیم باشگاهی خود را به این دوره از رقابت‌ها اعزام خواهد کرد. این تیم‌ها از میان تیم‌های لیگ برتر و سوپر لیگ انتخاب می‌شوند. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

قهرمانی حفاری در لیگ برتر فوتسال بانوان

IMG18531461

با انجام بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، و با بردی که تیم شرکت ملی حفاری مقابل کاسپین قزوین کسب کرد، تیم حفاری به عنوان قهرمانی رسید. حفاری توانست در دیدار امروز با حساب ۶ بر ۲ برابر حریفش به برتری دست یابد. پس از حفاری، به ترتیب تیم‌های سپیدرود رشت و دانشگاه آزاد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. گفتنی است که تیم‌ سپیدرود با حساب تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفت. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

ممنوع الفعالیت شدن عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس

۱۳۹۲۰۳۱۰۱۸۰۸۱۱۶۹۲۶۰۸۸۰۳

به علت بدهی باشگاه پرسپولیس به باشگاه نساجی مازندران، عباس‌زاده بازیکن مراوده‌ای این تیم ممنوع الفعالیت شد. صادق درودگر رئیس باشگاه نساجی مازندران در این خصوص گفت: عباس‌زاده بازیکن نساجی بوده و با تیم پرسپولیس تهران تبادل شده است. و ما آگاهیم که وی بازیکنی است که برای هر دو تیم زحمت کشیده است.  امیدواریم با ورود نژادفلاح به این بحث، مشکل عباس‌زاده حل شود. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

توافق نهایی برای انتقال دنیلو به برنابئو انجام شد

danilo_of_fc_porto_in_action_during_their_portuguese_liga_match_against_moreirense_fc

چندی پیش خبری مبنی بر انجام مذاکرات اولیه برای انتقال مدافع جوان پورتو پرتغال به رئال مادرید منتشر شد که دقایقی قبل ، از توافق نهایی دو باشگاه برای انتقال این بازیکن خبر داده شد. طبق این توافق ، فصل آتی دنیلو لوییز داسیلوا برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در این لحظه به پایان ورز‌ش‌نگار امروز رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در وب سایت گویا ورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

  • ۱۱ نفر اصلی استقلال اعلام شد
  • رضا نوروزی : مقصر خودمم که به زانویم فشار آوردم
  • اظهارات وکیل قلعه نویی در مورد پرونده نکونام
  • گزارش زنده استقلال و نفت مسجد سلیمان را از گویاورزش دنبال کنید
  • ونگر جواب اسطوره یونایتد را داد؛اسکولز خودش آرزو داشت با اوزیل هم بازی شود!
  • راجرز: دست از مقایسه جرارد و هندرسون بردارید!
  • آندر هررا بهترین بازیکن ماه فوریه باشگاه منچستر یونایتد

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *