ورزش‌نگار ؛ بازدید کواچ از باشگاه بدنسازی المپیک/ میزبانی تهران از مسابقات باشگاهی تنیس و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ بازدید کواچ از باشگاه بدنسازی المپیک/ میزبانی تهران از مسابقات باشگاهی تنیس و بیشتر
  • 1393/12/6
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

قنبرزاده : انتقال پورعلی گنجی منافع خوبی داشت

۱۳۹۲۰۸۲۷۰۹۵۶۲۲۶۷۱۱۵۶۱۳۸۴

قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران در گفتگویی پیرامون انتقال مرتضی پورعلی گنجی به لیگ چین به اصرار خود این بازیکن برای انتقال به لیگ چین اشاره کرد و گفت : ما در قراردادی ه با مرتضی بسته بودیم ، متعهد شده بودیم که اگر وی پیشنهاد خارجی داشت ، باشگاه نهایت همکاری را داشته باشد و وقتی پیشنهاد تیم چینی به ما رسید ما نیز صرفا به خاطر این قولی که داده بودیم با این بازیکن همکاری کردیم.البته پیشنهاد چینی ها از نظر خود پورعلی گنجی بسیار خوب بود چرا که با مشورت هایی که انجام داده بود ، گویا به این نتیجه رسیده بود که لیگ چین می توان سکوی خوبی برای پرتاب وی به قله های پشرفت باشد. او اصرار زیادی به موافقت ما و انتقال به لیگ چین داشت و ما نیز با این انتقال موافقت کردیم. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

ورود به هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی نیازمند روابط سیاسی است

۱۳۹۲۰۲۲۸۰۰۰۲۹۳_PhotoA

رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت : امیر رضا خادم موفق به کسب امتیاز خوبی در کنگره ازبکستان شد که حدود ۳۷ رای بود و فکر میکنم خادم تنها ۳ – ۴ رای کمتر داشت ، پس میتوان گفت نفرات انتخابی زیاد تفاوت چندانی نداشت . لالوویچ اظهار داشت : هر چند که خادم مورد حمایت هیات رئیسه بود اما همانطور که می دانید در یک انتخابات و پیروزی در آن نیازمند روابط سیاسی بسیاری می باشد ، بعنوان مثال من هم برای ورود به هیات رئیسه ۶ سال تلاش کرده بودم و همان ابتدا وارد هیات رئیسه نشده بودم . برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

سرخپوشان ، با پرواز اختصاصی به تاشکند می روند

۱۳۹۳۱۱۱۳۱۰۳۸۲۱۹۹۳۴۶۵۸۰۱۴

پرسپولیس تهران برای انجام بازی دوم خود  از دور رفت مرحله اول گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، در مقابل بنیادکار ازبکستان با تایید نژادفلاح با یک پرواز اختصاصی به این کشور سفر خواهند کرد. طبق برنامه ریزی انجام شده ، یک پرواز چاتر از تهران به سمت تاشکند در اختیار پرسپولیسی ها قرار خواهد گرفت تا مشکلی از این بابت برای سفر به تاشکند نداشته باشند.محمد حسین نژاد فلاح در مصاحبه ای این موضوع را تایید کرد و گفت : ما برای یک پرواز بی دردسر به تاشکند در حال برنامه ریزی هستیم و میخواهیم که بدون دردسر بازیکنان و کادر فنی راهی تاشکند شوند. برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

کواچ از سالن بدنسازی المپیک بازدید کرد

chaharlang20061.jpg (533×328)

امروز صبح کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همراه امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی و محمود افشار دوست دبیر فدراسیون والیبال از امکانات سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک بازدید کردند. خوش خبر در مورد این بازدید گفت : ما این مجموعه را بازدید کردیم تا در صورت توافق بازیکنان تمرینات خود را در این مجموعه شروع کنند . برای مشاهده متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در این لحظه به پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش‌نگار در گویا آی تی رسیدیم و خلاصه مهم ترین اخبار ورزشی روز که در گویا ورزش منتشر شده را خدمتتان ارائه کردیم. اما در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

سازمان لیگ: هواداران پرسپولیس عالی بودند

محمود کلهر : پرسپولیس با انگیزه بازی کرد

میزبانی تهران از مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین

پیش بازی بایرلورکوزن – اتلتیکومادرید

سیموئنه : شانس ما بیشتر از لورکوزن نیست

درگیری نیمار با یک تماشاگر

جو هارت : دور بعد صعود خواهیم کرد

اسامی افراد دعوت شده به تیم ملی بانوان جودو

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *