تلفن هوشمند Vibe Shot لنوو با شکلی شبیه به دوربین معرفی شد

تلفن هوشمند Vibe Shot لنوو با شکلی شبیه به دوربین معرفی شد
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

جای هیچ بحثی نیست که این روزها استفاده از تلفن های همراه برای عکاسی استفاده زیادی دارد. برای رفع این نیاز لنوو امروز از یک دستگاه با نام Vibe Shot رونمایی کردد که در واقع یک تلفن هوشمند به شکل دوربین است. در روی کاغز مشخصات دوربین این محصول بسیار عالی بنظر می رسد و مجهز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که در نور هم نیز بخوبی کار می کند. ثبیت گر تصویر اپتیکال نیز دیگر ویژگی این دستگاه است و نیز مجهز به فوکوس مادون قرمز است، دقیقا شبیه به آنچه در LG G3 دیده ایم. سرعت فوکوس در این دستگاه دوبرابر موبایل هاست.

فوکوس لیزری ویژگی بسیار جالبی است که همراه با تثبیت گر اپتیکال می توان به یک تلفن دوربین دارد ایده آل برای عکسان مبدل گردد. از نظر طراحی این محصول کمی از زبان طراحی لنوو فاصله گرفته و همانطور که در تصاویر می بینید این شرکت چینی سعی کرده تا حدی محصولش را شبیه به دوربین کند و در عین حال چهارچوب تلفن های هوشمندش را هم در این دستگاه پیاده سازی کند.

لنوو هنوز دست به تولید دوربین کامپکت نزده و حالا تلفن هوشمندی به سبک دوربین های کامپکت معرفی نموده است. در کنار مشخصات مختلف، موردی که نظر ما را جلب کرد، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپرساعتی این دستگاه است.

حافظه رم پردازشی Vibe Shot سه گیگابایت در نظر گرفته شده و پرازنده اصلی آن هم سنپدراگون ۶۱۵ است. چیپ گرافیکی دستگاه مورد بحث Adreno 405 است و ۳۲ گیگابایت هم حافظه داخلی ذخیره سازی دارد. البته با اسلات کارت حافظه جانبی می توانید تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر هم به حافظه ذخیره سازی بیافزایید. این محصول از شبکه های LTE نیز پشتیبانی می کند. مورد جالب دیگر پشتیبانی تلفن هوشمند جدید لنوو از دو سیمکارت است.

اگر به دنبال تلفن هوشمدنی هستید که برای عکاسی مناسب باشد و می خواهید حس داشتن یک دوربین را با یک تلفن همراه در یک دستگاه داشته باشید این محصول برای شما مناسب است. قیمت گجت یاد شده ۳۴۹ دلار است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *