گوشی هوشمند شما چه نسخه ای از اندروید را اجرا می‌کند؟ [نظرسنجی]

گوشی هوشمند شما چه نسخه ای از اندروید را اجرا می‌کند؟ [نظرسنجی]
  • 1394/1/3
  • مجتبی
  • 0

گوگل با متن باز قرار دادن سیستم عامل محبوب خود یعنی اندروید، باعث شد تا به قدری گسترش یابد که شاید حتی خودش هم فکرش را نمی کرد. یکی از خوبی های این سیستم عامل امکان استفاده از نسخه های قبلی آن در صورت انتشار نسخه های جدید است. البته اینکه برای هر دستگاه باید منتظر ارائه نسخه ای خاص از تولیدکنندگان باشیم یک امتیاز منفی برای پلتفرم مورد بحث محسوب می گردد ولی با اینحال روش هایی هم وجود دارد که هر کسی می تواند از اندروید خام به محض عرضه آن بر روی دستگاه خود بهره ببرد.

با اینکه گوگل مانور زیادی بر روی نسخه جدید اندروید یعنی ۵ آبنبات چوبی داده و امکانات و قابلیت های این نسخه را بشدت افزایش داده و نیز بسیاری از باگ ها را رفع نموده اما با اینجال هنوز هم شاهد هستیم که حدود نیمی از کاربران کنونی در سراسر جهان از نسخه جلی بین استفاده می کنند. بر طبق امار منتشر شده تا به این لحظه فقط ۳/۳ درصد از افراد از نسخه ۵ اندروید استفاده می کنند که واقعا رقمی نا امید کننده است.

اما شما کاربران گویا آی تی چه؟ شما از چه نسخه ای از سیستم عامل اندروید بر روی دستگاهتان استفاده می کنید؟ لطفا در نظر سنجی زیر شرکت کنید تا ببینیم میزان استفاده کنندگان گویا آی تی از نسخه های مختلف اندروید چقدر است.

[poll id=”6″]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *