مشخصات بیش تر از ال‌جی جی ۴ با GFXBench فاش شد

مشخصات بیش تر از ال‌جی جی ۴ با GFXBench فاش شد
  • 1394/1/12
  • مبين
  • 0

گوشی هوشمند ال جی جی ۴ مدتی است که در فکر ما مشغله ایجاد کرده است که تقریبا رقیب گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ Edge محسوب می شود. این دستگاه در چند هفته دیگر به صورت رسمی معرفی می شود و قطعا شایعات بیش تری درباره آن در طول این مدت منتشر خواهد شد.

بنچمارک دستگاه ال جی جی ۴ امروز توسط GFXBench منتشر شد و مشخصات سخت افزاری آن به همراه برخی جزئیات را منتشر کرده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش۵٫۵ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (۵۳۴ پیکسل بر هر اینچ)، قدرت آن توسط پردازنده  Snapdragon 808 از Qualcomm تامین می شود ما در مورد پردازشگر ۶۴ بیتی صحبت می کنیم که ۶ هسته دارد و شامل چهار ARM Cortex-A53 و دو ARM Cortex-A57 نیز می باشد.

همچنین پردازشگر گرافیکی آن Adreno 418 است، رم آن ۳ گیگابایتی بوده و دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (بدون هیچ اشاره ای به اسلات کارت میکرو اس دی)، دوربین این دستگاه ۱۶ مگاپیکسل بوده که قادر به ضبط فیلم های ۴K UHD است علاوه بر این کیفیت دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی آن می تواندد لذت یک تصویر برداری واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 Screen-Shot-03-30-15-at-05.09-PM.PNG

حال کم و بیش از مشخصات سخت افزاری پرچم دار ال جی یعنی جی ۴ خبردار هستیم و باید تا معرفی رسمی آن برای جزئیات کامل صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *