گوشی هوشمند P8 هواوی رسما معرفی شد

گوشی هوشمند P8 هواوی رسما معرفی شد
  • 1394/1/27
  • مبين
  • 0

شرکت هواوی به تمامی شایعات پایان داد و امروز گوشی هوشمند هواوی P8 را به صورت رسمی در لندن معرفی کرد. چندی پیش در گویا آی تی اعلام کردیم که هواوی پرچم دار جدید خود را در طی یک کنفرانس در لندن معرفی می کند که این اتفاق افتاد.

گوشی هوشمند هواوی P8 با کیفیت بالایی ساخته شده که از لحاظ طراحی و عملکرد از P7 بسیار بهتر است. رابط کاربری به همراه دوربین این دستگاه به روز شده و تقریبا هواوی عملکرد آن را بهبود داده است.

huawei-p8-launch-event_09

از لحاظ طراحی زیبایی کامل را دارد و شکل کلی آن یادآور گوشه های مربعی شکل است. لبه گرد آلومنیومی اطراف آن را فرا گرفته و جنس بدنه آن از فلز است که کاربر احساس خوبی را با در دست گرفتن این دستگاه می گیرد. خروجی اسپیکر و همچنین پورت شارژ در پایین آن تعبیه شده است و در سمت راست آن نیز پورت اسلات کارت میکرو اس دی و سیم کارت همراه با دکمه پاور و تنظیم صدا نیز وجود دارد.

huawei-p8-hands-on_17

اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۲ اینچ با وضوح فول اچ دی است، پشت دستگاه از جنس فلز و نوار جامدی در زیر ماژ<ل دوربین وجود دارد. ضخامت این دستگاه  ۶٫۴mm بوده که باریک بودن آن موجب بهتر به نظر رسیدن آن می شود، ابعاد کلی آن ۴۴٫۹ mm در ۷۱٫۸ mm در ۶٫۴ mm بوده و در نگاه کلی طراحی هواوی P8 بسیار خوب و زیبا انجام شده است.

huawei-p8-launch-event_99

هواوی P8 دارای چیپ ست Kirin 930 SoC همراه با رم ۳ گیگابایتی می باشد که از پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی بهره می برد(۴x A57 2GHz + 4x A53 cores 1.3GHz). با مشخصات بالایی که دارد قطعا بهتر از هواوی Mate 7 عمل خواهد کرد. یکی از دلایلی که از چیپ ست خود استفاده کرده این است که می تواند مودم LTE خود را با آن یکپارچه سازد که موجب پوشش ۵۰% از شبکه های ۴G جهان می شود.

به طور پیش فرض این دستگاه دارای حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی می باشد اما وجود اسلات میکرو اس دی ظرفیت حافظه آن را ارتقاء می دهد. ظرفیت باتری آن ۲۶۸۰ mAh است که برای دستگاهی با این اندازه بسیار مناسب و معقول می باشد. جای تعجب نیست که سیستم عامل این دستگاه اندورید ۵٫۰ آبنبات چوبی باشد و علاوه بر این رابط کاربری آن EMUI 3.1 است.

huawei-p8-launch-event_64

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پرچم دار هواوی از پشت دستگاه بیرون نزده و در مقایسه با آیفون ۶ و ۶ پلاس صاف تر است اما این بدان معنا نیست که کیفیت پایینی داشته باشد برخلاف آن دارای تثبیت کننده نوری است و ویژگی های نرم افزاری فراوانی را به همراه دارد. دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسل بوده که برای تصویر بردرای سلفی و همچنین مکالمه های تصویری بسیار مناسب و لذت بخش است.

گوشی هوشمند هواوی P8 در انگلستان و کشورهای اروپایی عرضه می شود که قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۴۹۹ یورو می باشد و البته مدل های دیگری را هم دراد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *