سرفیس پرو ۴ در پایان اردیبهشت معرفی می شود

سرفیس پرو ۴ در پایان اردیبهشت معرفی می شود
  • 1394/2/11
  • مبين
  • 0

شرکت مایکروسافت در طی کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ تاکنون سخت افزار جدیدی را معرفی نکرده است. اما ممکن است خبرهایی از تبلت جدید این شرکت در گوشه کنار آن به گوش برسد. گزارش جدید منتشر شده ادعا می کند که شرکت مایکروسافت تبلت سرفیس پرو ۴ را در اواسط ماه مه برابر با اواخر ادریهبشت ماه در یک رویداد به صورت رسمی معرفی کند.

به گفته رسانه انگلیسی زبان SlashGear جدید ترین دستگاه سرفیس در ماه آینده دیده خواهد شد. این وب سایت هنوز به تاریخ دقیق اشاره نکرده است البته چند روز پیش مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴ رد وب سایت چینی ۳۶kr منتشر شد.

این تبلت آینده انتظار می رود که از نسل پنجم پردازنده Intel Core و طراحی باریک دیده شود. همچنین انتظاراتی هم درباره اندازه صفحه نمایش یکسان با سرفیس پرو ۳ هست که ۱۲ اینچ Quad HD  باشد. ما مطمئن نیستیم که مایکروسافت چرا تبلت سرفیس پرو ۴ را در طی کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ معرفی نکرد و می خواهد آن را چند هفته پس از این کنفرانس پرده برداری کند هر چند که این چند هفته می تواند برای مایکروسافت سرنوشت ساز باشد.

SurfaceFront_7

پیش از این هم شایعه شده بود که مایکروسافت تبلت پرچم دار خود را در کنفرانس بیلد سال جاری معرفی می کند اما خبری از آن نشد. با این حال ممکن است که پس از معرفی در اواخر ماه مه پای آن به بازار هم باز شود. امیدوار هستیم که به زودی از مشخصات این تبلت ویندوزی آگاه شویم با این حال باید تاریخ معرفی صبر کنیم.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *