مشخصات گوشی Huawei Honor 7 Plus لو رفت

مشخصات گوشی Huawei Honor 7 Plus لو رفت
  • 1394/2/16
  • حسین محمودزاده
  • 1

ایده تولید فبلت (چیزی ما بین تلفن و تبلت) بیشتر به شرکت سامسونگ نسبت داده می شود که با ارائه این نوع گجت ها، کارائی تبلت ها را در سایزی به مراتب کوچکتر در دسترس قرار داد.

با این حال یکی از اولین فبلت هایی که روانه بازار شد، Streak Mini 5 محصول شرکت Dell بود که با وجود صفحه نمایش ۵٫۰ اینچی، از ویژگی های سخت افزاری خوبی در مقایسه با زمان خود برخوردار بود. بعدها این نوع از دستگاه ها تنوع بیشتری یافتند. به طوری که امروزه بیشتر گوشی های هوشمند از صفحه نمایش بزرگ ۵٫۰ اینچی و یا حتی بالاتر استفاده می کنند و روز به روز به بر تعداد فبلت ها افزوده می شود.

در این جا به یکی از جدیدترین و البته بزرگترین فبلت ها، یعنی Huawei Honor 7 Plus خواهیم پرداخت. البته لازم به یادآوری است که هنوز از این گوشی هوشمند به طور رسمی رونمایی نشده و تنها چند عکس از آن به بیرون درز کرده است. این دستگاه به صورت کاملا سری توسط Huawei در دست ساخت می باشد. با این حال در کنار عکس هایی که از آن منشر شده، اطلاعاتی نیز از سخت افزار به کار رفته در آن لو رفته است.

 

Huawei-Honor-7-and-Honor-7-Plus

طبق این اطلاعات، این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD (به عبارتی ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ پیکسل) به همراه پردازنده طراحی شده توسط خود Huawei به نام HiSilicon Kirin 930 استفاده می کند. این چیپ متشکل از دو پردازنده ۴ هسته ای ARM Cortex-A53 64-bit می باشد که یکی از آنها با فرکانس ۱٫۵ و دیگری ۲٫۰ گیگاهرتز عمل می کنند. یک رم ۳ گیگابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، از این فبلت دستگاهی قدرتمند ساخته است. دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل و دارای فلش LED می باشد. دوربین جلویی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل است که برای گرفتن عکسهای سلفی و تماس های ویدئویی بسیار مناسب می باشد.

این طور که به نظر می رسد این گوشی از یک سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت دستگاه نیز بهره می برد که دقیقا در زیر دوربین پشتی قرار داده شده است. و بالاخره این که باطری آن نیز ۴,۰۰۰ mAh ظرفیت دارد.

اگر این مشخصات حقیقت داشته باشند، باید منتظر ارائه یک فبلت تقریبا رده بالا از سوی Huawei باشیم. متاسفانه هنوز اطلاعی از قیمت و تاریخ عرضه این گوشی نداریم. حتی این امکان وجود دارد که این گوشی تنها داخل کشور چین عرضه شود. با این حال باید منتظر معرفی رسمی آن از سوی شرکت سازنده بمانیم.

منبع: [androidheadlines]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. با سلام.ببخشید ایا خبر منتشر شدن این گوشی در ایران را میدانید؟چون honor 7دارای مشکلاتی از جمله ضعیف بودن پردازنده گرافیکی(این حرف درسته که ضعیفه)و برخی مشکلات دیگر ولی این گوشی یه فبلت قدرت مند است اگر خبری از زمان عرضه اش منتشر شد به ما اطلاع دهید یعنی در سایت قرار دهید با تشکررر..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *