Huawei Mate 8 می تواند بهترین فبلت سال لقب بگیرد

Huawei Mate 8 می تواند بهترین فبلت سال لقب بگیرد
  • 1394/2/19
  • حسین محمودزاده
  • 0

طبق تایم لاینی که در یکی از سایت های اینترنتی منتشر شده، فبلت Huawei Mate 8 به زودی و تا قبل از ماه June عرضه خواهد شد، که اگر این خبر صحت داشته باشد می تواند بازار فبلت ها را حسابی تکان دهد. این تایم لاین در سایت Mobile-dad و بدون ذکر منبع منتشر شده است، بنابراین راهی برای تشخیص صحت این موضوع وجود ندارد، ولی به هر حال این خبر در نوع خود بسیار هیجان انگیز می باشد.

مدل قبلی این فبلت، یعنی Huawei Ascend Mate 7 به موفقیت چشم گیری در کشور چین دست یافت و با ارائه سخت افزاری قدرتمند با یک قیمت مناسب، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اکنون Huawei Mate 8 می تواند این راه را ادامه دهد و خبر عرضه این گوشی بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

بر اساس اطلاعات افشا شده در سایت فوق، Mate 8 کماکان از صفحه نمایش ۶ اینچی بهره می برد ولی دقت تصویری آن در مقایسه با Mate 7 از ۱۰۸۰p به ۱۴۴۰x2560 ارتقا یافته است. این فبلت به مانند مدل قبلی خود از پردازنده Kirin استفاده خواهد کرد و با توجه به اینکه Mate 7 دارای پردازنده ۸ هسته ای Kirin 925 و ۳ گیگابایت رم می باشد، پیشرفت در این بخش ها نیز قابل تصور خواهد بود. دوربین Mate 8 نیز ۱۶ مگاپیکسلی و از نوع OIS (مخفف Optical image stabilizatio) می باشد. اگر تنها مزیت عمده گوشی جدید این شرکت یعنی P8 را دوربین با کیفیت آن بدانیم، Mate 8 می تواند فبلتی با دوربینی کارآمد به حساب آید.

تنها نگرانی ای که در این بین وجود دارد، عرضه جهانی این محصول می باشد. مدل قبلی این سری یعنی Mate 7 برای عرضه جهانی در نظر گرفته شده بود، ولی هیچگاه خارج از کشور چین عرضه نشد. حال امیدواریم این اتفاق برای Mate 8 رخ ندهد و شاهد عرضه این فبلت در بازارهای جهانی باشیم.

در تایم لاین مذکور، جزئیاتی درباره گوشی های سری Honor هواوی و همینطور محصولات شرکت های دیگری مانند Xiaomi نیز درج گردیده که در زیر آن را مشاهده می کنید:

phpcjrwffمنبع: [pocket-lint]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *