تعداد ثبت نام کنندگان وان پلاس ۲ به ۸۵۰,۰۰۰ نفر رسید

تعداد ثبت نام کنندگان وان پلاس ۲ به ۸۵۰,۰۰۰ نفر رسید
  • 1394/5/9
  • مبين
  • 0

اخیرا شرکت وان پلاس آخرین گوشی هوشمند خود را با نام وان پلاس ۲ به عنوان پرچم دار معرفی کرد. این دستگاه که ۳ روز پیش از طریق برگزاری کنفرانس واقعیت مجازی معرفی شد مورد بررسی رسانه های آنلاین قرار گرفت و در دو روز تعداد ۸۵۰,۰۰۰ نفر برای خرید این گوشی هوشمند ثبت نام کرده اند.

نسخه قبلی دستگاه که وان پلاس وان نام داشت در سال گذشته ۱٫۵ میلیون واحد فروش داشت و اکنون به نظر می رسد که وان پلاس ۲ بسیار محبوب تر از نسخه سال گذشته است و به عنوان اولین دستگاه پر فروش شرکت وان پلاس نیز شناخته خواهد شد.

oneplus-221

 

اگر مقاله های چند روز گذشته گویا ای تی را دنبا کرده باشید حتما از مشخصات و جزئیات وان پلاس ۲ آگاه هستید اما برای یاد آوری این دستگاه دارای قیمت مناسبی است  و مدل ۱۶ گیگابایتی آن که دارای رم ۳ گیگابایتی است تنها با قیمت ۳۲۹ دلار نیز به فروش خواهد رسید و همچنین نسخه ۶۴ گیگابایتی آن که دارای رم ۴ گیگابایتی است با قیمت ۳۸۹ دلار نیز پا به بازار خواهد گذاشت.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و مجهز به پردازشگر گرافیکی Adreno 430 نیز می باشد. دوربین سلفی پرچم دار جدید وان پلاس ۵ مگاپیکسل و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل نیز می باشد که قادر به ضبط فیلم های ۴K است. وان پلاس ۲ با Oxygen OS که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۵٫۱ است عرضه می شود و دارای یک کانکتور USB از نوع -C و اسلات دو سیم کارته نیز می باشد. نظر شما درباره این خبر چیست ؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *