سامسونگ کاور صفحه کلید را برای گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ معرفی کرد

سامسونگ کاور صفحه کلید را برای گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ معرفی کرد
  • 1394/5/23
  • مبين
  • 0

تقریبا اوایل هفته بود که تصویری از صفحه کلید فیزیکی گلکسی اس ۶ اج پلاس منتشر شد و قرار بر این بود که این دستگاه به صورت جداگانه یک صفحه کلید فیزیکی داشته باشد. دیروز در نهایت گلکسی اس ۶ اج پلاس در کنار گلکسی نوت ۵ معرفی شد و سامسونگ نیز یک کاور صفحه کلید را برای این دو دستگاه معرفی کرد که یک صفجه کلید فیزیکی خارق العاده را به ارمغان می آورد.

نکته اینجاست که آیا صفحه کلید سخت افزاری می تواند برای گوشی هوشمند با صفحه نمایش Quad HD جذاب باشد یا خیر؟ حال به نظر می رسد که صفحه کلید QWERTY برای این دستگاه بسیار جذاب باشد. این عمل سامسونگ با این عمل بسیار بهتر عمل خواهد کرد وجود یک صفحه کلید فیزیکی برای یک دستگاه لمسی می تواند جذاب باشد البته کاربران دو دسته اند و به هردو روش لمسی و فیزیکی غلاقه دارند.

صفحه کلید لمسی به عنوان لوازم حانبی گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ نیز عرضه می شود اما بهتر است که چیزی باشد که برای همگان مورد استفاده قرار گیرد.

Samsung-Unpacked-2015-Note-5-Galaxy-S6-Edge-Plus-Keyboard-Cover1-1280x720

 

هنگامی که صفحه کلید به دستگاه متصل شود رابط کاربری این لوازم جانبی را تشخیص می دهد و صفحه نمیاش به اندازه مناب با آن تغییر شکل خواهد داد. لازم به ذکر است این صفحه کلید نیازی با بلوتوث ندارد و برای کاربر یک تجربه سریح را به ارمغان می آورد.

این صفحه کلید دستگاه را متفاوت خواهد کرد اما آیا کاربران به چه اندازه ای مشتاق استفاده از این صفحه کلید به عنوان لوازم جانبی هستند. پس باید تا زمان عرضه گلکسی اس ۶ اج  پلاس صبر کنیم.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *