ال جی تلویزیون های ۴K OLED را با قابلیت HDR در IFA به نمایش می گذارد

ال جی تلویزیون های ۴K OLED را با قابلیت HDR در IFA به نمایش می گذارد
  • 1394/6/4
  • مبين
  • 0

با نزدیک شدن به رویداد IFA 2015 که در هفته آینده برگزار می شود شرکت های مختلف اعلام حضور خود را در آن با ارائه محصولات جدید در رسانه ها و شبکه های اجتماعی اعلام می کنند. شرکت ال جی امروز اعلام کرد که طیف وسیعی از تلویزیون های OLED با قابلیت HDR و کیفیت ۴K در IFA سال جاری معرفی می کند.

در این بیانیه ال جی اعلام شده است که خط تلویزیون های OLED این شرکت ۵۵ و ۶۵ اینچی ۴K خواهند بود که شامل تلویزیون های HDR OLED و  تلویزیون های منحنی OLED نیز خواهند بود.

صنعت پیشرو فناوری صفحه نمایش های ال جی تضمین می کند که تصاویر را در کیفیت کامل و رنگ طبیعی نیز نمایش دهد. این چیزی است که باعث می شود تلویزیون های OLED برای محتوای HDR به ایده آل ترین روش ممکن تصاویر را به نمایش بگذارند و در رنگ های روشن نگاه چشم گیری را داشته باشد. تلویزیون های OLED قادر به ارائه طیف وسیعی از نورهای HDR در پایین ترین سطح ممکن را به اوج برساند و در نتیجه مشاهده استثنایی و راحت تر است. چیزی بیش تری که وجود دارد این است که تلویزیون های OLED با قابلیت HDR به مصرف کنندگان اجازه می دهد که از هر دو حالت استریم و منابع خارجی استفاده کنند.

بهبود عملکرد تلویزیون های ال جی متوقف نمی شود و در طراحی هم ارتقا لازم را داشته است. برخی سخت بر این باورند که تلویزیون ها نمی توانند باریک باشند اما ال جی این عمل را ممکن کرده است و هر دو مدل EG9200 و EG9100 دارای ضخامت کم تری نسبت به بیش تر گوشی های هوشمند موجود در بازار هستند. می توان گفت که ناهنجاری های لبه های کناری تلویزیون ها تقریبا نامرئی هستند و تصاویر در لبه صفحه نمایش نیز وجود دارد. علاوه بر این با هر دو گزینه منحنی و صاف تلویزیون های OLED برای همه محیط ها و هر نوع اتاقی مناسب هستند.

متاسفانه هنوز جزئیات بیش تری درباره تلویزیون های OLED ال جی نداریم و انتظار می رود و تا زمان رسمی شدن آن ها در رویداد IFA 2015 نیز باید صبر کنیم. می توانید تمام اخبار مربوط به IFA 2015 را نیز در اینجا مشاهده کنید.

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *