Foursquare:عرضه ۱۵ میلیون دستگاه iPhone 6S Plus و iPhone 6S در آخر هفته میلادی

Foursquare:عرضه ۱۵ میلیون دستگاه iPhone 6S Plus و iPhone 6S در آخر هفته میلادی
  • 1394/7/3
  • مجید جعفری
  • 0

Foursquare-Up-to-15-million-Apple-iPhone-6s-Apple-iPhone-6s-Plus-units-will-sell-this-weekendبر اساس آمارهای تخمینی Foursquare، اپل قصد دارد بین ۱۳ تا ۱۵ میلیون دستگاه ۶S Plus و iPhone 6S را در اواخر همین هفته روانه بازار کند. این تعداد، افزایش چند میلیونی نسبت به ۱۰ میلیون دستگاه عرضه شده در مدت مشابه پارسال برای iPhone 6 Plus و iPhone 6 را به خود دیده است. احتمال میرود ۳ مرکز مهم از ۴ مرکز اصلی فروش iPhone در شهر New York آمریکا واقع شده باشد. سال پیش بود که به دلیل حضور پاپ فرانسیس، رهبر حزب کاتولیک جهان، در یکی از فروشگاه ها، مشکلاتی برای دیگر مشتریان ایجاد شد اما بنابر گفته های Foursquare این بار چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت.

سال پیش اپل مرکز فروش خود را در شهر سان فرانسیسکو دایر کرده بود اما به نظر میرسد این بار به دلیل حجم بالای فروش، نیویورک شرایط مناسب تری برای اپل داشته است. انتظار میرود فروش ۶S plus و iPhone 6S در دو روز آخر هفته میلادی، ۳۶۰ درصد نسبت به تعداد فروخته شده در ۱۲ هفته گذشته افزایش یابد.

علاوه بر آخر هفته رویایی پیش رو در آمار فروش آیفون، در آن طرف کره ی زمین نیز خبرهای خوبی برای اپل به گوش میرسد. بر اساس منابع موثق قرار است تعداد ۷۷ میلیون از مدل های ۶S و ۶S Plus در چهار ماه جاری در چین فروخته شود که این فروش در ماه دسامبر به پایان میرسد. این آمار در بازه ی زمانی مشابه پارسال برای iPhone 6 و iPhone 6 Plus چیزی در حدود ۷۴٫۵ میلیون به ثبت رسیده بود. بسیاری دلیل موفقیت سری ۶S را وجود نوآوری های جدید مانند ۳D Touch، دوربین ارتقا یافته و بسیار دلایل دیگر میدانند.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *