هتل‌با‌ما یک سایت بسیار مفید برای سفر های خارجی و داخلی – ریپورتاژ آگهی

هتل‌با‌ما یک سایت بسیار مفید برای سفر های خارجی و داخلی – ریپورتاژ آگهی
  • 1394/9/29
  • گویا آی تی
  • 0

هتل‌با‌ما یک سایت رزرواسیون آنلاین هتل است که امکان رزرو آنلاین هتل و هتل آپارتمان خارجی و داخلی را تا ۵۰٪ تخفیف‌ به مشتریان خود می‌دهد.

hotelreserve

در این سایت اطلاعات بسیار خوبی در مورد مقصد و هتل های مقصد گردآوری شده و می توانید تمام مراحل رزرو هتل و پرداخت ریالی و ارزی را کاملا آنلاین و بی واسطه انجام دهید .  واچر هتل  آنی پس از اتمام مرحله پرداخت، به ایمیل کاربران ارسال می‌شود. امکانات پیشرفته جستجو برای انتخاب محل اقامت از طریق فیلتر های مختلف سایت به کاربر داده شده که امکان جستجوی هتل یا آپارتمان، تعداد ستاره و موقعیت مکانی را فراهم کرده.

یکی از امکانات خوب سایت این است که کاربر می تواند از ماه ها قبل از سفر با برنامه ریزی هتل  را با  ۱۰۰ هزار تومان رزرو کند و یک هفته قبل از سفر هزینه هتل را بپردازد. با این امکان شما می توانید هتل مناسبی را با قیمت پایین تر از ماه ها قبل بدون پرداخت هزینه بالا به نام خود قفل و پیگیری کنید. بسیاری از مشتریان هتل با ما از این طریق مراتب مربوط به امور ویزا را با گرفتن این نوع رزرو انجام می دهند و  پس از اطمینان کافی هزینه هتل را قبل از سفر می پردازند.

وب‌سایت‌های مشابه ایرانی و خارجی وجود دارند اما هیچ وب سایت ایرانی امکان انجام رزرو بدون پرداخت کامل و یا رزرو هتل‌های ایران را به کاربران خارجی نمی‌داد. این اولین بار است که یک تجارت الکترونیک ایرانی در بازار جهانی هم ظاهر می‌شود.

مسئولان هتل با ما می گویند امیدوارند نقش مهمی در رشد صنعت گردشگری ایفا کنند. در این سایت تقریبا در تمام مقاصد دنیا شما  میتوانید هتلی را با قیمت مناسب پیدا و رزرو کنید.مثلا اگر قصد سفر و رزرو هتل در آنتالیا را دارید، قیمت تقریبا تمام هتل های آنتالیا و اطلاعات جاذبه های تور آنتالیا را می توانید در این سایت بیابید. دبی، استانبول، تهران، پاریس، رم، میلان، لندن، شانگهای، پکن، بانکوک، کوالالامپور، بارسلون، آمستردام، نیویورک، وین، پاتایا و پوکت از محبوب ترین مقاصد برای کاربران این سایت هستند که وب‌سایت هتل‌باما امکان رزرو هتل در آن‌ها را همزمان به دو زبان فارسی و انگلیسی فراهم کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *