مایکروسافت از آغاز بروز رسانی ویندوز ۱۰ موبایل خبر داد

مایکروسافت از آغاز بروز رسانی ویندوز ۱۰ موبایل خبر داد
  • 1395/5/27
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید ماه های پایانی سال میلادی دقیقا همان روزهایی است که شرکت ها در تکاپو هستند تا بتوانند کاربران خود را خوشحال و راضی و در عین حال بروز نگهدارند. هر ساله در همین ایام، مایکروسافت، نسخه ویندوزی موبایل را به روز رسانی می کند و سعی می کند در قالب کمترین نواقص آن را در اختیار کاربرانش قرار دهد. با توجه به اینکه  ۱۰ درصد سهم بازار متعلق به ویندوز فون است به نظر می رسد بروز رسانی های متعدد و سریع ویندوز موبایل کاری ضروری برای مایکروسافت باشد. هر چند طی هفته های اخیر گویا آی تی شاهد شایعات متعددی پیرامون موضوع آپدیت ویندوز موبایل توسط مایکروسافت بود اما ما بر آن هستیم تا اخباری موثق در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

بالاخره موفق شدیم امروز خبری از مایکروسافت به دست آوریم که گویای تاریخ واقعی آپدیت ویندوز ۱۰ برای اسمارت فون هاست. ویندوز ۱۰ موبایل ، برای تمام دستگاه هایی که ویندوزفون ۸/۱ را اجرا می کنند منتشر می شود بنابراین با توجه به این قابلیت می توانید از امکان بروز رسانی دستگاه خود مطلع شوید.

مایکروسافت امروز اعلام داشت که بروز رسانی هایش را آغاز کرده و به مرور کاربران تمام کشورها می توانند ویندوز فون های خود را با نسخه جدید یعنی ویندوز ۱۰ بروز رسانی کنند.

windows10_mobile_anniversary_update

البته مایکروسافت همیشه نسخه های جدید ویندوزش را با هم عرضه می کند. البته نسخه دسکتاپ ویندوز ۱۰ قطعا دارای تغییرات محسوس تری نسبت به نسخه ویندوز ۱۰ موبایل است اما می توان با یک بروز رسانی متوجه برخی تغییرات شد که خیلی ها منتظر آن بودند.

مایکروسافت در این نسخه از ویندوز موبایل، میانبر دوربین را روی صفحه قفل قرار داده و به شما اجازه می دهد حتی با گوشی قفل شده، رسانه ها را کنترل کنید. یکی از نیازمندی های ویندوز موبایل همیشه بهره مندی از یک اسکایپ بی نقص بوده که این بار مایکروسافت یک نسخه کامل و بهینه سازی شده از اسکایپ را روی ویندوز ۱۰ موبایلی قرار داده است.

 اگر بعد از بروز رسانی سری به بخش تنظیمات بزنید، متوجه تغییرات آن خواهید شد. از طرفی سیستم ویندوز ۱۰ موبایل طوری بهینه شده که کاربرانی که از سنسورهای اثر انگشت استفاده می کنند بتوانند بهترین نتیجه را از ویندوز ۱۰ موبایل بگیرند. در بخش سرگرمی و پیام رسانی نیز می توانید شکلک هایی مشاهده کنید که کار پیام رسانی تان را لذت بخش خواهند کرد. علاوه بر تمامی این ها از پیش مطلع هستیم که ویندوز ۱۰ استفاده از اپلیکیشن Lumia Camera را برای تمام دستگاه های ویندوزفون امکانپذیر می کند که حقیقتا نباید از این قابلیت خوب ویندوز ۱۰ موبایل چشم پوشید اما در بروز رسانی های جدید امکانات ویژه تری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت بر اساس برخی اصول و دسته بندی ها، نظیر نوع تولید کننده، مدل دستگاه ، کشور و منطقه، اپراتور موبایل و محدودیت های دیگر، این بروز رسانی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بنابراین منتظر دریافت نوتیفی بروز رسانی خود باشید تا نوبت به شما برسد.

 در خلال این روزها ممکن است برای برخی از افراد نوتیفی ارسال نشود بنابراین کاری که باید کنید این است که به بخش تنظیمات بروید و از آن جا آپدیت و امنیت را در میان منو ها پیدا کنید و از آن جا آپدیت تلفن همراه را مورد نظر قرار دهید. با فعال سازی بررسی برای بروز رسانی می توانید از وضعیت بروزرسانی و نوتیفی ها مطلع شوید.

در صورتی که شما از علاقمندان به ویندوز فون هستید می توانید نظر خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید همچنین می توانید با اشتراک گذاری این مطلب به دوستان ویندوز فونی تان کمک کنید تا بروز تر باشند.

منبع: Microsoft

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *