نام گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در وبسایت منتسب به اپل رویت شد

نام گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در وبسایت منتسب به اپل رویت شد
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 1

هر چند تا زمان عرضه رسمی گوشی های آیفون ۷ و سری سه تایی آن چیزی نمانده اما مثل اینکه خود اپل هم برای بیان واقعیت ها بی صبر شده است. هر چند تا کنون شایعات زیادی در مورد این گوشی ها شنیده شده اما تا زمانی که از زبان تیم کوک در مورد این محصول چیزی نشنیده ایم نباید باور کنیم حتی در مورد اسم واقعی این گوشی ها نیز تردید هایی وجود دارد. با وجود اینکه امروز در مورد دو ویژگی دیگر این گوشی خبر صفحه نمایش True Tone و بهبود فلاش دوربین برای آیفون ۷ به بیرون درز شده بود اما دقایقی پیش متوجه شدیم که اپل، نام دو گوشی اپل را به طور عجیبی تایید کرده است.

این خبر با توجه به وبسایت هنگ کنگ اپل منتشر شده است چرا که این رسانه منتسب به اپل است. در وبسایت هنگ کنگ اپل نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به خوبی به چشم می خورد. در واقع اصل ماجرا این  است که در لابلای محصولاتی که در این سایت نمایش داده شده از این دو گوشی به عنوان سیستم های هوشمندی یاد شده است که از هدفون های اپل پشتیبانی می کنند.

تایید نام آیفون 7 در اپل

 جالب این است که بعد از مدتی این نام ها از سایت مربوطه حذف شده است اما فردی که خبر را رویت کرده است توانسته از وجود این نام بر روی سایت مذکور اسکرین شاتی تهیه کند.

هر چند باز هم نمی توان اطمینان صد در صدی داشت اما از آن جا که اپل امشب محصول خود را معرفی می کند، به احتمال زیاد، در حال افزودن  این محصولات جدید به سایت بوده است.

 نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما نیز مثل گویا آی تی معتقدید که اپل از سنت نام گذاری های سیستم های هوشمندش پا پس نمی کشد؟ به هر حال منتظر رویداد امشب خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *