Google Maps محل قرار هایتان را نشان می دهد

Google Maps  محل قرار هایتان را نشان می دهد
  • 1395/7/11
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی گوگل به تازگی یک بروزرسان جدید معرفی نموده است که در آن ارتباطی جالب بین دو محصول خود یعنی calender و google maps ایجاد نموده در ادامه با گویا آی نی همراه باشید تا به بررسی این بروز رسان جدید بپردازیم.

سرویس تقویم گوگل قابیتی دارد که شما می توانید علاوه بر زمان قرار ملاقات های خود محل آن را نیز مشخص نمایید تا در صورت فراموش نمودن به آن مراجعه کنید. به تازگی این کمپانی با ارائه یک بروز رسان برای نرم افزار نقشه خود، امکان Sync  شدن این دو سرویس را با هم فراهم نموده است. بر اساس این بروز رسان جدید شما قادر خواهید بود محل هایی را که برای قرار ها خود در تقویم انتخاب نموده اید در نقشه مشاهده نمایید.

برای انجام اینکار تنها کافی است در زمان ثبت قرار در سرویس تقویم گزینه Where  را نیز پر نمایید. همچنین به عنوان اصلی ترین پیش نیاز بایستی در هر دو سرویس از یک اکانت کاربری واحد استفاده نموده باشید.

علاوه بر نمایش محل قرار‌ها روی نقشه، می‌توان به قرار بعدی نیز از روی اپلیکیشن تقویم گوگل دسترسی پیدا کرد. برای استفاده از این قابلیت کافی است تا با بازکردن منوی اصلی و کلیک روی Your Places و سپس Upcoming، می‌توان قرارهای بعدی را به ترتیب مشاهده کرد. همچنین با کلیک روی محل قرارها روی نقشه و کلیک روی Dismiss، امکان حذف قرار ملاقات وجود دارد.

از دیگر قابلیت های جدید و جالب این بروز رسان برای اندروید می توان به قابلیت مدیریت محتوایی اشاره نمود در این قابلیت شما قادر خواهید بود مواردی را که دلخواه شما نیستند از نقشه حذف نمایید.

همچنین این بروز رسان قادر است با اتصال به جیمیل شما، ایمیل های  دریافتی از رزرو هتل، پرواز و … را بر روی نقشه به شما نمایش دهد اما جذاب ترین بخش این نقشه جدید امکان یافتن افرادی است که آدرس خود را پیش از این در نقشه ثبت نموده اند و شما تنها به سرچ نمودن نام آنها می توانید محل زندگی و یا کسب و کار آن که بر روی نقشه ذخیره شده بیابید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سرویس های حدید گوگل با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز در جریان جدیدترین اجبار تکنولوژی قرار دهید.

 

منبع VENTUREBEAT
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *