چگونه گوشی آیفون ۷ را بدون دکمه home ریستارت کنیم؟

چگونه گوشی آیفون ۷ را بدون دکمه home ریستارت کنیم؟
  • 1395/8/14
  • زهرا معبودی
  • 0

افرادی که تا کنون از گوشی های آیفون استفاده کرده اند، خوب می دانند که گاهی لازم می شود این گوشی را ریستارت کنند. تا پیش از طراحی جدید آیفون ۷، شما می توانستید تنها با استفاده از دکمه فیزیکی home و دکمه پاور، گوشی آیفون خود را ریستارت کنید. اما حالا خبری از دکمه home روی گوشی های هوشمند جدید اپل نیست. پس راهکار چیست؟

زمانی که اپل این سرویس را از گوشی خود حذف کرد سریع تر از شما به فکر حل این مشکل افتاد. پس دکمه ای ترکیبی جدید، برای زمانی که بخواهید گوشی را ریستارت کنید، در نظر گرفت. اگر روزی لازم شد گوشی آیفون ۷ خود را ریستارت کنید دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

اول اینکه، مطمئن باشید که می خواهید گوشی را ریستارت کنید

ریستارت کردن گوشی آیفون

در مرحله بعد:

ابتدا دکمه پاور را که در سمت راست گوشی قرار دارد گرفته، و در ادامه، دکمه کم کردن صدا در سمت چپ گوشی را فشار دهید. در همین لحظه گوشی شما شروع به ریستارت شدن می نماید.

وقتی که صفحه کاملا سیاه شد، می توانید دکمه ها را رها کنید و بقیه مراحل را به عهده خود گوشی آیفون قرار دهید. بعد از این کار، گوشی ریستارت شده و مجددا به صورت کاملا طبیعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نکته مهم این است که حالا دکمه کم کردن صدا جایگزین دکمه خانه در این گوشی شده است. شما می توانید به راحتی از این ترفند استفاده کنید و گوشی خود را ریستارت کنید.

در حال حاضر در آیفون ۷ این دکمه کاملا حذف شده و تنها با یک سری عملیات سخت افزاری و به صورت لمسی می توان از محل قرار گیری آن استفاده کرد. نظر شما در مورد این تغییر در گوشی اپل واقعا چیست؟ آیا فکر نمی کنید در آیفون ۸، این دکمه دوباره به حالت اولیه و محل اول خود برگردد؟

نظر خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی، به اشتراک بگذارید.

منبع: گویا آی تی 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *