تا پیش از پایان سال جاری میلادی، نزدیک به سه میلیون واحد گوشی پیکسل به فروش خواهد رسید

تا پیش از پایان سال جاری میلادی، نزدیک به سه میلیون واحد گوشی پیکسل به فروش خواهد رسید
  • 1395/9/9
  • مقدم
  • 0

شرکت گوگل، مدتی پیش از گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل به صورت رسمی رونمایی کرد و برخلاف این موضوع که گوشی‌های پیکسل با قیمت نسبتاً بالایی به بازار عرضه شده‌اند، به‌نظر می‌رسد که عرضه این محصولات با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل، مشخصات رده‌بالا و عرضه به‌روزرسانی‌های جدید با سرعت بیشتر برای پیکسل‌های گوگل در مقایسه با محصولات پرچم‌دار دیگر، توانسته است تا نظر مساعد خریداران را نسبت به انتخاب گوشی‌های پیکسل جلب نماید. به همین جهت، به‌تازگی اعلام شده است که گوگل تا پایان سال جاری میلادی، نزدیک به سه میلیون واحد از گوشی‌های پیکسل را به بازار عرضه خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

هم‌چنین، پیش‌بینی شده است که گوشی‌های پیکسل گوگل، نزدیک به ۱۰ درصد از بازار گوشی‌های رده‌بالا و پریمیوم را در هند به خود اختصاص می‌دهد. به همین جهت، گمان می‌رود که شرکت گوگل از فروش گوشی‌های پیکسل نزدیک به ۲ میلیارد دلار، درآمد به دست خواهد آورد.

در بخش دیگری از پیش‌بینی‌های مربوط به فروش گوشی‌های پیکسل که به تازگی منتشر شده، آمده است که نزدیک به ۵ تا ۶ میلیون واحد دیگر از گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال در سال آینده میلادی به فروش خواهد رسید و این موضوع، درآمدی نزدیک به ۳٫۸ میلیارد دلار برای شرکت سازنده یعنی گوگل، به همراه خواهد داشت.

البته، در حال‌حاضر مشخص نیست که پیش‌بینی‌های انجام‌شده مربوط به فروش گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۷ تا چه حد، محقق خواهد شد زیرا شرکت سامسونگ تا پیش از بهار آینده، از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ اج و به احتمال زیاد، گلکسی اس ۸ (به این دلیل که بنابر شایعات، ممکن است در سال آینده، تنها یک نسخه از گوشی پرچم‌دار سامسونگ با صفحه‌نمایش خمیده ارائه شود) رونمایی می‌کند و هم‌چنین، مدتی بعد نیز، سازندگان دیگر مانند هوآوی با عرضه هوآوی پی ۱۰ و شرکت اپل با عرضه آیفون‌های موردانتظار ۲۰۱۷ خود، محصولاتی را ارائه می‌دهند که قابلیت‌های بیشتری نسبت به گوشی‌های پیکسل گوگل دارد و هم‌چنین، از مشخصات سخت‌افزاری بهتری در مقایسه با پیکسل و پیکسل ایکس‌ال بهره می‌برد.

بنابراین، چندان نمی‌توان با اطمینان گفت که روند خوب فروش گوشی‌های پیکسل در سال آینده حفظ خواهد شد؛ با این‌حال، نادیده‌گرفتن پشتیبانی خوب شرکت گوگل از گوشی‌های ساخت خود، موضوعی نیست که بتوان آن‌را نادیده گرفت. شرکت‌های دیگر که محصولات خود را با سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه می‌کنند، به‌روزرسانی‌های جدید منتشرشده برای این سیستم‌عامل را با اختلاف نزدیک به چند ماه برای محصولات خود ارائه می‌دهند و این در حالی است که خریداران گوشی‌های هوشمند نکسوس یا پیکسل، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را پیش از کاربران محصولات دیگر، تجربه می‌کنند.

شرکت گوگل، علاوه‌بر گوشی‌های پیکسل که در سال ۲۰۱۷ برای این سازنده در بازار گوشی‌های هوشمند، سودآوری به همراه خواهد داشت؛ محصولات دیگری را برای عرضه در سال آینده در نظر گرفته است که احتمالاً در مقایسه با گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال، قیمت کم‌تری دارد و به نوعی به عنوان محصولات میان‌رده این سازنده، به بازار عرضه خواهد شد.

البته، چندان مطمئن نیستیم که این محصولات در سال آینده با برند پیکسل، عرضه شود و ممکن است آن‌ها با برند دیگری معرفی شود زیرا سری پیکسل گوگل، احتمالاً به محصولات رده‌بالا و پرچم‌دار این سازنده محدود خواهد ماند.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *