رندرهای جدیدی از نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ منتشر شد

رندرهای جدیدی از نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ منتشر شد
  • 1395/9/17
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ، به‌زودی از مدل‌های ۲۰۱۷ گوشی‌های خوش‌قیمت سری گلکسی A رونمایی خواهد کرد و به‌تازگی، رندرهای جدیدی از از نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

رندرهای جدید نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ توسط @OnLeaks در یک شبکه مجازی منتشر شده است و از یک طراحی جدید و نزدیک به گلکسی اس ۷ برای این مدل، حکایت می‌کند. در رندرهای منتشرشده، مشاهده می‌شود که بلندگو به بالای دکمه پاور در سمت راست گوشی منتقل شده است و به‌نظر می‌رسد که در مدل‌های دیگر خانواده گلکسی A نیز، سامسونگ، بلندگو را در بالای دکمه پاور جای داده است.

در کنار این موضوع، به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید گوشی گلکسی A3 سامسونگ به درگاه یواس‌بی Type-Cمجهز شده است و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز در کنار آن در زیر گوشی، جای گرفته است. حسگر اثرانگشت مشابه با سایر محصولات سامسونگ در زیر دکمه Home، جای داده شده است و انتظار عملکرد بسیار مناسبی را از آن داریم.

samsung-galaxy-a3-2017-renders-4

براساس شایعات منتشرشده، نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ به تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ شرکت سازنده، مجهز شده است؛ با این‌حال، ممکن است شرکت سامسونگ به جای تراشه اگزینوس خود، از یک تراشه میان‌رده کوالکام مانند چیپ‌ست اسنپدراگون ۴۲۵ استفاده نماید. برای اطلاع، نسل قبلی به تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام مجهز شده بود و به همین جهت، دور از انتظار نیست که نسخه جدید آن با تراشه ساخت کوالکام ارائه شود.

در کنار این موضوع، هم‌چنین می‌دانیم که نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ از یک صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی اچ‌دی استفاده می‌کند که با توجه به اندازه صفحه‌نمایش، چگالی پیکسلی معقولی را از صفحه‌نمایش گوشی جدید خوش‌قیمت سامسونگ شاهد خواهیم بود. دو گیگابایت حافظه رم، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری و یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصاتی است که در شایعات مختلف به آن برای نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ اشاره شده.

samsung-galaxy-a3-2017-renders-1

هشت گیگابایت حافظه داخلی نیز برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان در اختیار خواهید داشت که می‌توانید با استفاده از یک کارت‌حافظه جانبی میکرو اس‌دی، آن را افزایش دهید. در بخش نرم‌افزاری نیز، گفته می‌شود که سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ گوگل که با رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ شخصی سازی شده است؛ نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 را همراهی می‌کند.

با توجه به این موضوع که سیستم‌عامل اندروید نوقا به عنوان یک سیستم‌عامل جدید در میان گوشی‌های هوشمند مطرح است، احتمال می‌دهیم که اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل بر روی این مدل اجرا شود. با این‌حال و حتی در صورت عدم‌عرضه مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض، انتظار داریم که شرکت سازنده، یک به‌روزرسانی را در اوایل سال آینده برای این مدل عرضه نماید که سیستم‌عامل آن‌را به اندروید نوقا ارتقا می‌دهد.

samsung-galaxy-a3-2017-renders-2

در کنار مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ، شرکت سازنده از نسخه‌های جدید گوشی‌ گلکسی A5 و گلکسی A7 رونمایی می‌کند و معرفی نسخه‌های ۲۰۱۷ سایر محصولات از سری گلکسی A، مدتی دیگر صورت می‌گیرد. قیمت احتمالی نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 سامسونگ در حال‌حاضر، مشخص نشده است اما انتظار نمی‌رود که در مقایسه با نسل قبل، قیمت بسیار بیشتری داشته باشد. برای اطلاع، مدل ۲۰۱۶ گلکسی A3 سامسونگ با قیمت ۲۴۵ دلار در حال‌حاضر، قابل خریداری است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *