تصاویر گوشی شیائومی می ۶ پیش از معرفی رسمی فاش شد

تصاویر گوشی شیائومی می ۶ پیش از معرفی رسمی فاش شد
  • 1396/1/30
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی تا چندین ساعت دیگر از گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، انتظار داریم که تا پیش از معرفی رسمی گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی، تصاویر و رندرهای مختلفی از این محصول منتشر شود. به‌تازگی، تصاویری از شیائومی می ۶ منتشر شده است که تنوع‌ رنگ‌بندی و هم‌چنین طراحی آن را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی شیائومی می ۶ در پنج رنگ مختلف مشکی، سفید، آبی، طلایی و نقره‌ای ارائه خواهد شد و تصاویر تازه ارائه شده، عرضه گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی را در سه رنگ اول تایید می‌کند. همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌شود، شیائومی می ۶ به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و سنسور اثرانگشت با طراحی بیضی‌شکل در حاشیه پایین نمایشگاه جای گرفته است.

شیائومی می 6

باید گفت که شیائومی می ۶ از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۴۰ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه پایه شیائومی می ۶ از چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند و شرکت شیائومی، نسخه رده‌بالایی را نیز از گوشی پرچم‌دار جدید خود ارائه می‎دهد که به شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

همان‌طور که گفته شد، شیائومی می ۶ از دوربین دوگانه استفاده می‌کند و براساس اطلاعات منتشر شده، این مدل از دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی استفاده می‎کند که ثبت تصاویر سلفی را امکان‌پذیر خواهد نمود. هیچ سنسور اضافی در حاشیه بالای نمایشگر وجود ندارد و به همین جهت، گمانه‌زنی‌های گذشته مبنی بر ارائه شیائومی می ۶ با سنسور تشخیص عنبیه چشم صحت ندارد. البته باید توجه داشته باشید که این قابلیت از ابتدا نیز تایید نشد و تنها براساس یک تصویر منتسب به شیائومی می ۶، گفته می‌شد که گوشی پرچم‌دار جدید شرکت شیائومی با حسگر تشخیص عنبیه چشم همراه خواهد بود.

شیائومی می 6

شیائومی می ۶ از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و امکان شارژ سریع نیز آن به کمک فناوری شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام فراهم خواهد بود. سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ بر روی گوشی جدید شیائومی، نصب شده و رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید با پوسته MIUI شخصی‌سازی شده است. هم‌چنین، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه شیائومی می ۶ با گواهی IP68 وجود دارد که به معنای مقاومت بالای این مدل در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار است.

به همراه مدل استاندارد گوشی شیائومی می ۶، شرکت سازنده تصمیم دارد تا مدل “پلاس” را نیز معرفی نماید که از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی استفاده می‌کند و با اینکه اندازه نمایشگر افزایش یافته، شیائومی می ۶ پلاس هم‌چنان به یک نمایشگر Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود.

شیائومی می 6

شرکت شیائومی تصمیمی برای عرضه مدل پلاس گوشی پرچم‌دار جدید خود با چهار گیگابایت رم ندارد و تمامی مدل‌های آن‌ به‌طور پیش‌فرض از شش گیگابایت رم استفاده خواهد نمود و تنها کاربر می‌تواند میان حافظه‌های داخلی متنوع آن انتخاب نمایند؛ لازم به ذکر است که شیائومی می ۶ پلاس همانند نسخه استاندارد، از ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

یک باتری غول‌آسای ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز برای شیائومی می ۶ پلاس در نظر گرفته شده است که در هنگام استفاده از این فبلت ۵٫۷ اینچی با توجه به نمایشگر Full HD آن و هم‌چنین استفاده از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام که در مقایسه با اسنپدراگون ۸۲۰ مصرف‌ انرژی کم‌تری دارد، ماندگاری قابل‌توجهی را نوید می‌دهد. قیمت شیائومی می ۶ پلاس در بالاترین مدل به ۵۵۰ دلار خواهد رسید و قیمت شیائومی می ۶ نیز نزدیک به ۳۵۰ دلار خواهد بود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *