روش اضافه بسته زبان های ویندوز بدون نیاز به CD ویندوز

روش اضافه بسته زبان های ویندوز بدون نیاز به CD ویندوز
  • 1396/9/5
  • رقیه کُرد
  • 0

 

به نظر می رسد این روزها مایکروسافت در حال بهبود بخش زبان های جدید ویندوز است.جدیدترین برنامه های مایکروسافت شامل فراهم کردن امکان دسترسی به چند بسته‌ زبانی از فروشگاه مایکرسافت (Microsoft Store) است. احتمالا در آینده‌ ای نه چندان دور کاربران برای دانلود و نصب بسته های زبان دیگر به بخش Windows Update نیاز نداشته و همانند اپلیکیشن ها و بازی ها، می توانند این بسته ها را مستقیما از فروشگاه مایکروسافت دریافت نمایند.

در حال حاضر سه بسته زبان کاتالانی، والنسایی و روسی در فروشگاه مایکروسافت عرضه شده اند.

فعال شدن امکان دانلود بسته‌های زبانی در نگارش Redstone 4 ویندوز ۱۰

این مساله که طی چند روز گذشته مایکروسافت مجموعه‌ ای از بسته های زبانی را در فروشگاه خود آپلود کرده شاید به این معنی باشد که احتمالا در نگارش Redstone 4 ویندوز ۱۰، شاهد فعال شدن این امکان خواهیم بود.

در توضیحات رسمی هر کدام از این سه بسته زبانی این طور گفته شده که اگر مایل اید ویندوز را با زبانی کاملا جدید تجربه کنید، فعال کردن بسته تجربه محلی (Local Experience Pack) این کار را به بهترین نحو برایتان انجام خواهد داد. در این بسته جدیدترین منابع زبانی برای قسمت های مختلف ویندوز ز جمله منوی استارت، کاوشگر فایل و بخش تنظیمات ارائه شده است.

ضمنا در این توضیحات رسمی این طور آمده که بعد از نصب اپلیکیشن بسته زبانی، باید دکمه Launch را بزنید تا به بخش تنظیمات ویندوز هدایت و از آن جا تمام تنظیمات مربوط به زبان از جمله زبان نمایش ویندوز را مدیریت کنید.

همان طور که پیشتر اشاره شد در حال حاضر امکان دانلود سه بسته زبانی کاتالانی، روسی و والنسیایی در فروشگاه مایکروسافت فراهم شده است. ظاهرا مایکروسافت این پروژه را به صورت آزمایشی به راه انداخته تا مشکلات احتمالی آن را بررسی نماید و قطعا به زودی شاهد آپلود بسته های زبانی بیشتری در فروشگاه مایکروسافت خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *