خدا حافظی با بازی پوکمون گو در گوشی های قدیمی آیفون

خدا حافظی با بازی پوکمون گو در گوشی های قدیمی آیفون
  • 1396/10/22
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

اگر شما از آن دسته طرفداران بازی پوکمون گو هستید و آن را روی گوشی های قدیمی آیفون بازی می کنید و می خواهید همچنان از جمله کاربران این بازی باشید باید بدانید که زمان آن رسیده که گوشی های خود را به روز رسانی کنید.

اخیرا شرکت نیانتیک طراح و سازنده بازی پوکمون گو، اعلام کرده است که تصمیم دارد پشتیبانی خود از گوشی های مجهز به سیستم عامل iOS که توانایی به روزرسانی شدن به سیستم عامل iOS 11 را ندارند، قطع کند. بنابراین کاربران گوشی هایی که تا قبل از سال به بازار ارائه شده اند ۲۰۱۳ یعنی گوشی های آیفون ۵ و ۵C، می بایست برا اینکه همچنان بتوانند به بازی پوکمون گو دسترسی داشته باشند گوشی های خود را به روزرسانی کنند.

از زمانی که شرکت نیانتیک بازی پوکمون گو را به کاربران ارائه داده است یعنی از ماه جولای سال ۲۰۱۶ تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده است. از جمله این تغییرات عبارتند از تغییر در قوانین بازی، افزودن قابلیت های بیشتر از جمله آب و هوای پویا و همچنین قابلیت هایی که بیشتر سخت افزارهای واقعیت افزوده در گوشی ها را درگیر خود می کند. بنابراین این مسئله این بازی قرار نیست بر روی گوشی های با سخت افزار قدیمی اجرا شود منطقی است. هنوز هیچ تصمیمی از طرف این شرکت برای کاربران گوشی های اندرویدی اتخاذ نشده است. به عقیده برخی از کارشناسان شاید شرکت نیانتیک در حال آزمایش و تست به روزرسانی های خود بر روی گشوی های اندرویدی است تا ببیند که آیا نیاز است از پشتیبانی این بازی بر روی گوشی های اندرویدی قدیمی دست بردارد یا خیر.

کاربران گوشی های آیفون این بازی تا روز ۲۸ فوریه فرصت دارند تا برای ادامه بازی با پوکمون گو گوشی های خود را به روز رسانی کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *