OnePlus 6 اولین رقیب سر سخت Galaxy S9 تابستان وارد بازار می شود

OnePlus 6 اولین رقیب سر سخت Galaxy S9 تابستان وارد بازار می شود
  • 1396/10/23
  • زهرا معبودی
  • 0

OnePlus به طور رسمی، گوشی هوشمند جدید بعدی خود را معرفی کرد. این گوشی که OnePlus 6 نام دارد، قرار است در تابستان در دسترس مردم و علاقمندان به این برند قرار بگیرد.

گویا آی تی: کاربران وفادار OnePlus می دانند که گوشی OnePlus 5T در ماه ژوئن معرفی شد، بنابراین برای اینکه نسخه جدیدی از این گوشی ارائه شود لازم است که در فاصله ای مناسب این اتفاق رخ دهد تا تاثیر خود را داشته باشد.

یکی از مشخصه های مهمی که برای گوشی جدید وان پلاس ذکر شده این است که از Qualcomm Snapdragon 845 پشتیبانی خواهد کرد. این پردازنده فوق العاده قوی در آخرین ماه سال ۲۰۱۷ معرفی شده است. قدرت و اهمیت Qualcomm Snapdragon 845 بر اهالی سخت افزار پوشیده نیست اما برای اینکه همه بتوانند به قدرت و اهمیت آن پی ببرند کافی است بگوییم که سامسونگ نیز در گلکسی جدید خود یعنی گلکسی اس ۹ قرار است از این پردازنده استفاده کند.

oneplus-6-confirmed-for-release-this-summer

به نظر می رسد این انتخاب وان پلاس موجب ایجاد یک رقابت سنگین بین گلکسی اس ۹ سامسونگ و وان پلاس ۶ شود چرا که این شرکت معمولا وارد بازار رقابتی سنگین با قیمت پایین می شود. بدین معنی که وان پلاس همچون سایر شرکت ها، از اجزا و کامپوننت های قوی استفاده می کند اما در مقایسه با قیمت بندی آن ها، محصولاتش را با قیمت کمتری ارائه می کند و به همین دلیل تا کنون موفق بوده است.

البته در معرفی انجام شده برخی دیگر از ویژگی های این گوشی اعلام شده است اما Lau در رابطه با گوشی های وان پلاس می گوید: معمولا کاربران ما نمی دانند که ما از چه اجزایی در گوشی هایمان استفاده می کنیم و حتی نمی دانند که چقدر زمان برای هر گوشی صرف می کنیم!

این صحبت لئو نشان می دهد که برای ورود به رقابت سنگین با قیمت پایین، نیاز به توجه بیشتر کاربران به المان های سخت افزاری گوشی هاست. بدین صورت اگر بتوان نظر کاربران را جلب کرد، می توان به راحتی محصولات وان پلاس را به آن ها فروخت.

در این باره ما هنوز منتظر معرفی ها و اخبار جدید از وان پلاس هستیم. نظر شما در رابطه با این گوشی و گوشی های دیگر این شرکت چیست؟ آنچه به نظرتان می رسد را در بخش نظرات بنویسید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *