۳ ویژگی جدید نسخه اندروید Chrome 64 را بدانید

۳ ویژگی جدید نسخه اندروید Chrome 64 را بدانید
  • 1396/11/4
  • زهرا معبودی
  • 0

تقریبا ماه پیش بود که گوگل آخرین ورژن پایدار گوگل کروم برای اندروید را ارائه داد که در آن برخی از ویژگی های این مرورگر را ارتقا داده بود. اما حالا کاربران می توانند نسخه ۶۴ بیتی این مرورگر را از گوگل پلی دانلود کنند و از کاربری آن با سرعت عالی لذت ببرند.

گویا آی تی: یکی از ویژگی های مهم این مرورگر نسبت به نسخه های قبلی این است که به سایت هایی با ویژگی های مشخص اجازه نمی دهد که پنجره های جدید، تبلیغات و حتی صفحات و پاپ آپ هایی بدون مجوز کاربر باز کنند. این ویژگی مخصوصا برای سایت های سنگین به اثبات رسیده است.

ویژگی جذاب دیگر این نسخه از مرورگر گوگل کروم این است که می توانید صدای یک سایت را به طور کامل قطع کنید بدون اینکه نیاز باشد صدای مروگر را قطع کنید. با این ویژگی شما هر چند سایتی را که بخواهید می توانید mute کنید.

نسخه اندروید Chrome 64

برخی از افراد برای اینکه آشنایی چندانی با نحوه کار کردن با مرورگر اندرویدی گوگل کروم ندارند، زیاد با آن کار نمی کنند از این رو برای این افراد این مرورگر راهنمایی ارائه داده است که بتوانند نحوه درک رابط کاربری را در ذهن آن ها تغییر دهد و کاربری ساده ترین را به آن ها ارائه دهد.

بیاد داشته باشید که نسخه جدید گوگل کروم در مراحل نهایی طراحی است و ممکن است چند هفته طول بکشد تا به طور کامل در دسترس همه افراد در گوگل پلی قرار گیرد.

به نظر شما مهم ترین ویژگی مرورگر گوگل کروم برای اندروید چیست؟ دیدگاه ها و تجربیات کاربری خود با مرورگر های مختلف را برای ما در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *