بهبود AdaptiveZoom در بروز رسانی Action Launcher تایید شد

بهبود AdaptiveZoom در بروز رسانی Action Launcher تایید شد
  • 1396/11/17
  • زهرا معبودی
  • 0

توسعه دهنده و سازنده اکشن لانچر، یعنی Chris Lacy یک خبر جذاب برای علاقمندان به این لانچر دارد و گفته است که در بروز رسانی که انجام داده، برخی از ویژگی ها نسبت به ورژن قبلی بهبود یافته است که یکی از این ویژگی ها AdaptiveZoom است. گفته شده که ورژن جدید از این لانچر با عنوان v34 قابل دسترسی خواهد بود. 

گویا آی تی: بسیاری از شما ها خوب می دانید که AdaptiveZoom دستاوردی است که در ورژن قبلی، توسط اکشن لانچر ارائه شد

بروز رسانی جدید برای این قابلیت، در واقع به توسعه دهندگان کمک می کند که مشخص کنند که برنامه هایشان چگونه لود شوند. البته این تنها تغییر مربوط به این قابلیت نیست. تغییرات دیگر شامل، بزرگ نمایی انیمیشن ها، ادغام آن ها و حتی امکان کشیدن آن ها نیز می باشد.

این قابلیت در نسخه جدیدی که در دستور کار است یک قابلیت جدید با نام AdaptivePack Fallback نیز معرفی خواهد نمود که مختص دارندگان Android Oreo است. با این قابلیت دارندگان این سیستم عامل می توانند با یک قابلیت قابل بومی سازی می توانند اولویت بندی هایی نیز داشته باشند.

همچنین، اپلیکیشن هایی که از آیکون انطباقی برخوردار نیستند یا توسط AdaptivePack پشتیبانی می شوند با یک حالت جدید به نام faux adaptive icon قابلیت همراهی دارند.

Action Launcher

به هر حال لانچر ها ایجاد می شوند تا ظاهر و نحوه کار سیستم عامل و اندروید شما را بهبود ببخشند و بتوانید تجربه ای متنوع نسبت به دیگران داشته باشید. اکشن لانچر تا کنون توانسته کاربران زیادی به خود جذب کند و به پاس این توجه به روز رسانی های متعددی خواهد داشت.

بنظر شما بهترین قابلیت این اپلیکیشن لانچر چیست؟ و شما احتمالا پیش از آن از چه لانچری استفاده می کردید؟ دیدگاه های خود را در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *