iOS 11.3 Beta 3 برای اپلی ها در دسترس قرار گرفت

iOS 11.3 Beta 3 برای اپلی ها در دسترس قرار گرفت
  • 1396/12/3
  • زهرا معبودی
  • 1

حدود دو هفته پیش بود که اپل، نسخه دوم بتای iOS 11.3 را منتشر کرد که در آن در مورد بهبود باتری و مواردی از این دست صحبت شده بود. بلافاصله بعد از ۲ هفته، این شرکت دو روز پیش نسخه سوم iOS 11.3 را ارائه کرد و در دسترس کاربران قرار داد. 

گویا آی تی: در حال حاضر شما می توانید این نسخه از آی او اس را به عنوان توسعه دهنده یا تستر نسخه بتا دانلود کنید و روی گوشی خود آن را استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن تنظیمات، General را مورد دسترسی قرار داده و از آن جا به دنبال گزینه “Software Update. باشید. روی این گزینه که کلیک کنید، دستورالعمل های لازم برای اپدیت به نسخه بتای جدید آی او اس، ارائه می شود و عملیات روی گوشی انجام می شود.

این نسخه از IOS در حقیقت در نسل ششم آی پاد ها نیز پشتیبانی می شود و با بروز رسانی ها و رفع برخی باگ ها، محیطی بهتر از قبل برای کاربران فراهم آورده است.

البته نمی توانیم تضمین کنیم که در این بروز رسانی و با نصب این نسخه جدید شما چیزی فوق العاده هیجان انگیز در اختیار داشته باشید.

یکی از چیزهایی که ممکن است برای شما نیز صدق کند، پیام after updating a device to iOS 11.3 beta 3 the host computer may not recognize the device است که گفته می شود، بعد از بروز رسانی سیستم به نسخه جدید بتای آی او اس، ممکن است دستگاه نتواند سیستم کامپیوتری تان را شناسایی کند.

شاید با آپدیت این نسخه، متوجه شوید که آن چه که از نسخه قبلی دوست داشته اید در این نسخه حذف شده است. اگر در چنین شرایطی بودید امیدواریم که در ورژن ۴ این سیستم عامل، بتوان از دست رفته ها را بازیافت کرد. البته اگر اپل به زودی مثل همین نسخه، دست به کار شود و ورژن جدید را ارائه کند.

در مورد این نسخه صحبت جدیدی به میان نیامده است ولی می توانید توصیه های خود را در این باره و پیشنهادات جدیدتان را با ما در میان بگذارید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *