اولین عکس واقعی LG G7 ThinQ به بیرون درز کرد

اولین عکس واقعی LG G7 ThinQ  به بیرون درز کرد
  • 1397/1/28
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت معروف ال جی با توجه به آن چه در تولید اسمارت فون در سال های پیش تجربه کرده، تصمیم گرفته که یک گوشی هوشمند جدید ارائه کند که تا کنون رندرها و تصاویری از آن را دیده ایم که یا فیک بوده اند یا واقعا واقعی! 

اما به هر حال، این گوشی به طور رسمی، امروز تنها یک وجهه خود را به ما نشان داد که که عکس زیر است.

LG G7 ThinQ

گویا آی تی: گوشی یاد شده که LG G7 نام دارد قرار است به عنوان گل سر سبد اسمارت فون های اندرویدی ال جی باشد.

اولین تصویر ThinQ G7 نمایش داده شده که از این تصویر، ان چه بر می آید این است که دکمه پاور در سمت راست قرار دارد. هفته پیش طی اخبار متوجه شدیم که این پیشنهاد برای ال جی ارائه شده بود و منتظر وقوع یک اتفاق نادر و تغییر اساسی در این گوشی ها بودیم.

این نشان دهنده یک تغییر برای ال جی است، همانطور که همه گوشی های گلچین اخیرش، از جمله G6 و V30، دارای دکمه های پاور پشتی (با سنسور اثر انگشت تعبیه شده) هستند.

در G7 ThinQ، حسگر اثر انگشت در پشت، در کنار یک دوربین دوگانه با فلاش LED و فوکوس اتوماتیک لیزر قرار می گیرد.

گفته شده که این گوشی هوشمند قرار است به طور کامل و رسمی در دوم ماه مه امسال معرفی شود. همانند LG V30S ThinQ (معرفی شده در ماه فوریه)، G7 ThinQ بر تکنولوژی AI (هوش مصنوعی) تکیه می کند تا ویژگی های پیشرفته مربوط به دوربین، دستورات صوتی و غیره را فراهم کند.

به نظر می رسد که این گوشی توسط حامل های آمریکایی عرضه شوند اما هنوز هم برخی چیزها در ابهام است.

نظر شما در مورد گوشی LG G7 ThinQ چیست و انتظار دارید نسبت به مدل های قبلی چه چیزی در آن بهبود پیدا کرده باشد؟ دیدگاه های خود را در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *