آخرین جزئیات فاش شده در مورد آیفون های ۲۰۱۸ و اپل واچ سری ۴

آخرین جزئیات فاش شده در مورد آیفون های ۲۰۱۸ و اپل واچ سری ۴
  • 1397/6/11
  • سینا اشتری
  • 0

نهایتا پس از هفته ها گمانه زنی و انتشار شایعات متعدد شرکت اپل دعوتنامه های رویداد جنجالی خود در تاریخ ۱۲ ماه سپتامبر را برای شرکت کنندگان ارسال کرد. تنها چند ساعت پس از انتشار خبر ارسال دعوتنامه ها جزئیاتی در مورد دو آیفون جدید و اپل واچ بعدی منتشر شد که در ادامه به آن می پردازیم.iPhone X نیز در تاریخ ۱۲ ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد و به نظر می رسد که اپل تاریخ مناسب تری را برای  معرفی آخرین محصولات خود و از جمله آنها آیفون های سال ۲۰۱۸ و نیز اپل واچ سری ۴ پیدا نکرده است.

رویداد ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۱۸ شرکت اپل در آمفی تئاتر استیو جابز واقع در مقر جدید شرکت اپل در شهر کوپرتینوی ایالت کالیفرنیا اجرا خواهد شد و پخش زنده آن از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی اجرای آن آغاز می گردد.

آخرین جزئیات در مورد آیفون های ۲۰۱۸آیفون های 2018

تنها پس از گذشت ۲ ساعت از انتشار خبر صدور دعوتنامه های رویداد ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۱۸، وبسایت ۹to5Mac عکسی از دو آیفون طلایی رنگ منتشر کرد. در گزارش منتشر شده به همراه این عکس ادعا می شود که عکس مذکور مربوط به آیفون های XS است. طبق شایعات منتشر شده در ماه های اخیر می دانیم که شرکت اپل از این به بعد آیفون های بزرگتر خود را به جای پسوند Plus با نام XS خطاب قرار خواهد داد.

طبق جزئیات موجود در گزارش منتشر شده می دانیم که صفحه نمایش هر دو آیفون موجود در این عکس از نوع OLED است. گجت کوچکتر صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی دارد و این در حالی است که گفته می شود گوشی بزرگتر موجود در این عکس از صفحه نمایشی ۶٫۵ اینچی برخوردار خواهد بود و در آخر می توان گفت که اپل تصمیم گرفته تا رنگ طلایی را نیز به سری گوشی های iPhone X اضافه نماید. در واقع انتظار می رود که گجت ۵٫۸ اینچی نمونه ای به روز رسانی شده از iPhone X باشد و گجت ۶٫۵ اینچی هم نمونه بزرگتری از این گوشی است.

آخرین جزئیات در مورد اپل واچ سری ۴اپل واچ سری 4

گزارش منتشر شده وبسایت ۹to5Mac تنها به آیفون های ۲۰۱۸ محدود نشده و در قسمتی از آن عکسی منتسب به اپل واچ سری ۴ دیده می شود. نویسنده گزارش مذکور اصرار زیادی در مورد موثق بودن این عکس نشان می دهد و در عین حال هیچ گونه توضیحی در مورد نحوه دسترسی به آن ارائه نمی دهد.

البته باید بگوییم که عکس منتشر شده در مورد اپل واچ سری ۴ با تمامی شایعات منتشر شده و گمانه زنی های قبلی در مورد سری جدید ساعت های هوشمند شرکت اپل مطابقت دارد که از جمله این شایعات می توان به بزرگتر شدن صفحه نمایش اپل واچ و نیز ظرافت بیشتر در طراحی بدنه اشاره کرد.

با توجه به عکس منتشر شده در مورد اپل واچ بعدی می دانیم که این گجت از یک میکروفون تعبیه شده در لبه سمت راست استفاده کرده و دکمه اصلی آن نیز به واسطه نواری قرمز رنگ جلب توجه می کند.

همانطور که از عکس منتشر شده پیداست اپل واچ بعدی اطلاعات خیلی بیشتر و مفصل تری را به کاربر نمایش داده و محیط کاربری آن نیز در مقایسه با نمونه های پیشین به کلی متحول شده است.

آخرین جزئیات در مورد آیفون SE 2آیفون SE 2

قسمتی از نرم افزار XCode مختص به دولوپر ها به وجود آیفونی جدید و شبیه به IPhone 7 اشاره دارد. طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت ۹to5Mac گفته می شود که آیفونی با نام کد iPhonexx در میان آیفون های ۲۰۱۸ وجود دارد که از پردازنده A10 و نیز صفحه نمایشی از نوع P3-gamut بهره می برد.

از جمله ویژگی های موجود در این آیفون می توان به بهره مندی از صفحه نمایشی ۶٫۱ اینچی و نیز نسخه دوم فناوری Face ID اشاره کرد؛ این آیفون که می تواند همان iPhone SE 2 باشد ارزان ترین آیفون معرفی شده در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

اختصاص فناوری شارژ بی سیم سریع به نسخه بزرگتر iPhone Xفناوری شارژ سریع بی سیم شرکت اپل

پیشتر شایعاتی در مورد فناوری شارژ بی سیم سریع طراحی شده توسط شرکت اپل منتشر شد اما به نطر می رسد که تنها یک مدل از تمامی آیفون های جدید از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

در گزارش اخیر منتشر شده توسط نشریه Forbes گفته شده که مشکل گرمایی موجود در فناوری شارژ بی سیم سریع شرکت اپل باعث شده تا کارشناسان این شرکت این فناوری را تنها در تولید نسخه بزرگتر iPhone X به کار ببرند. بدنه بزرگتر این گجت باعث پخش شدن گرمای مذکور خواهد شد و به همین دلیل به نظر می رسد که این گجت تنها آیفون ۲۰۱۸ مجهز به فناوری شارژ بی سیم سریع خواهد بود؛  در نهایت گفته می شود که همه آیفون های ۲۰۱۸ از نسل بعدی فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و همه آنها شارژر مخصوص شارژ سریع را در جعبه خود به همراه دارند.

تنها ۱۰ روز تا روز برگزاری رویداد جدید شرکت اپل زمان باقی مانده و همانطور که می دانید شرکت اپل وسواس خاصی در مورد محرمانه بودن جزئیات محصولات جدید خود به خرج می دهد؛ بنا بر این بهتر است تا برای آگاهی از جزئیات دقیق محصولات جدید تا روز برگزاری رویداد ۱۲ سپتامبر منتشر بمانیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *