پین پست راهکاری جدید برای ارتباطات موثر در جامعه‌ی پزشکی و سلامت

پین پست راهکاری جدید برای ارتباطات موثر در جامعه‌ی پزشکی و سلامت
  • 1397/8/15
  • گویا آی تی
  • 0

سال‌های بسیار زیادی است که پزشکی در کنار علم بودن، به یک صنعت هم تبدیل شده است.

این روزها تابلوهای مطب‌های خصوصی و ساختمان‌های پزشکان در همه جا به چشم می‌خورد. در کنار این‌ها، مشاغل مربوط به حوزه‌ی پزشکی نیز خود بازاری است عریض و طویل. از نیروهای انسانی همکار با یک پزشک گرفته تا مشاغل بیرونی از جمله فروشندگان لوازم و تجهیزات پزشکی. از این رو، حوزه‌ی سلامت باعث ایجاد یک جامعه‌ی خرد در هر شهر و کشوری می‌شود که این جامعه نیازمند دریافت خدمات خاص است.

از جمله نیازهای این جامعه می‌توان به داشتن و ایجاد ارتباطات بین افراد شاغل در حوزه‌ی سلامت اشاره کرد. پلت‌فرم پین پست نیز در همین راستا و با این هدف طراحی و اجرا شده است. پین پست تلاش می‌کند محلی باشد برای ایجاد ارتباطات موثر در جامعه‌ی پزشکی و حوزه‌ی سلامت و صنایع وابسته به آن.

فرض کنید شما پزشک هستید و می‌خواهید یک پرستار و یک منشی برای مطب خودتان استخدام کنید. روزنامه‌ها و وبسایت‌های زیادی هست که بتوان به آنها مراجعه کرد و با قیمت‌های متفاوت می‌توانید آگهی خود را منتشر کنید. این منابع درج آگهی، باعث می‌شود آگهی شما توسط همه‌ی افراد جویای کار دیده شود. به همین دلیل، خیلی از کارجویانی که سابقه و تجربه‌ای در حوزه‌ی سلامت ندارند، با این تفکر که کار کردن به عنوان منشی یک مطب کار آسانی است، ممکن است برای شغل مورد نظر شما درخواست بدهند. افرادی با تجربه‌های متفاوت کاری اما خارج از حوزه‌ی سلامت و پزشکی. بررسی رزومه‌هایی که برای شما ارسال می‌شوند و یافتن کاندیدهای مناسب و مرتبط با موقعیت شغلی که با محیط کاری یک مطب آشنایی داشته و به شرح وظایف آن مسلط باشد، فرآیندی سخت و البته بسیار زمان‌بر است.

پین پست اما منبعی است که تنها آگهی‌های مربوط به حوزه پزشکی و صنایع وابسته به آن را به مخاطب خود عرضه می‌کند و به همین دلیل می‌تواند به اصلی‌ترین منبع اطلاعات درمانی کشور تبدیل شود. اطلاعاتی که در پین پست می‌یابید باعث می‌شود در زمان خود صرفه‌جویی کرده و می‌توانید اطمینان داشته باشید نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی و مرتبط با حوزه‌ی کاری خودتان را به بهترین شکل پیدا خواهید کرد.

پین پست این نکته را نیز در نظر گرفته است که افراد شاغل در حوزه سلامت بتوانند رزومه خود را به صورت آگهی در پین پست منتشر کنند و اگر پزشک تمایلی به درج آگهی نداشته باشد می‌تواند با جستجو در میان رزومه‌ها، افراد مورد نیاز خود را پیدا کند.

تیم طراحی پین پست می‌خواهد صنایع وابسته به حوزه پزشکی را هم در پلت‌فرم خود درنظر بگیرد. به همین دلیل آگهی های خود را در چهار بخش ارائه داده است: اجاره مطب، لوازم نو، لوازم استوک یا کارکرده و استخدام.

خرید و فروش دستگاه‌های پزشکی نو و کارکرده، فروش لوازم مصرفی پزشکی و دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که در تبدیل کردن علم پزشکی به صنعت پزشکی تاثیرگذار بوه و هست. فروشندگان و تاجران لوازم پزشکی به راحتی می‌توانند خدمات خود را در پین پست معرفی کرده و مطمئن باشند افرادی که با خدمات آنها آشنا می‌شوند، دقیقا مشتریان او هستند.

همچنین، یافتن ساختمانی که دقیقا با هدف کاربری حوزه سلامت و مطب و ساختمان پزشکان طراحی و ساخته شده باشد، کار آسانی نیست. به همین دلیل، تماس گرفتن با آژانس‌های املاک و یافتن ساختمانی که بتوان محیط یک مطب را در آن ایجاد کرد، کار آسانی نیست.

پین پست می‌خواهد بهترین منبعی باشد که پزشکان محل کار مورد نظرشان را با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن یافته و تجهیز کنند.

 

 

منبع : ویرلن

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *