دوره‌ آموزشی تعمیرات موبایل در موبایل آباد

دوره‌ آموزشی تعمیرات موبایل در موبایل آباد
  • 1397/11/13
  • گویا آی تی
  • 0

اولین دوره رسمی آموزش تخصصی تعمیرات موبایل زیر نظر مجموعه موبایل آباد و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از تاریخ ۱۵ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

وابستگی تمامی کسب و کارها و روابط انسانی به موبایل و ظهور تلفن‌ و موبایل های هوشمند امروز غیرقابل انکار است. از سویی تلفن‌های همراه به عنوان یک وسیله کاربردی اما مصرفی، نیازمند پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری است.

مجموعه موبایل آباد در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با همت جمعی از متخصصان صاحب تجربه در بازار تلفن همراه کشور آغاز کرد و نیاز بازار باعث شد در همان ابتدا تبدیل به مجموعه‌ای منسجم، به روز و کارآمد شود.

میثم دادخواه، بنیان‌گذار و مدیرعامل موبایل آباد با اشاره به برگزاری دوره‌ تعمیرات موبایل توسط این مجموعه در خصوص هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی گفت: هم اکنون روزانه ۳۰ هزار مشتری برای رفع مشکلات فنی موبایل های خود به تعمیرکاران مختلف و بعضا متفرقه رجوع می‌کنند و هیچ ساز و کار مشخص یا استانداردی در این زمینه وجود ندارد.

موبایل آباد با درک این خلا سعی کرد در تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امکان برگزاری اولین دوره‌ی تعممیرات تخصصی موبایل خود را زیر نظر این سازمان برگزار کند که این امر با امضای تفاهم نامه‌ای بین دو طرف نهایی شده است.

بازار تعمیرات موبایل کشور، بازاری خاص و وسیع

موبایل آباد هم اکنون با ۱۳۰ نمایندگی در سراسر کشور به مشتریان خود خدمات تعمیرات ارائه می‌کند.

پیش از این متخصصان تعمیر موبایل برای دریافت نمایندگی موبایل آباد اقدام به ثبت نام در وب‌سایت می‌کردند و پس از تایید کارشناسان در خصوص میزان مهارت آنها، موفق به کسب نمایندگی موبایل آباد می‌شدند.

اما از آنجایی که تربیت نیروی زبده و آگاه به جدیدترین تکنولوژی تلفن‌های همراه نیازمند به روز رسانی دانش است، گروه موبایل آباد دوره‌های خود را با آخرین متد و جدیرترین نکات علمی در مورد تعمیرات تلفن همراه طراحی کرده است.

مزایای شرکت در دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

این دوره شامل آموزش تئوری و عملی جامع تعمییرات موبایل است و همچنین شرکت کنندگان در دوره به مدت یک هفته با حضور در یکی از ۱۳۰ نمایندگی موبایل آباد در سراسر کشور بطور عملی  نوع برخورد با مشتری، حضور در بازار کار و ضروریات فعالیت در بخش تجاری کار را تجربه خواهند کرد.

دادخواه با اشاره به سابقه موفق و درخشان موبایل آباد در امر تعمیرات تخصصی موبایل، شرکت در این دوره را عاملی در راستی اشتغالزایی نامید و افزود: در پایان نیز به شرکت کنندگانی که موفق به گذراندن آزمون‌های عملی اساتید شوند، گواهینامه‌ی رسمی بین‌المللی شرکت در دوره  (مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور) و گواهینامه معتبر موبایل آباد به عنوان تنها مرکز سازمانی تخصصی تعمیرات موبایل در ایران اعطا خواهد شد.

قابل توجه است که به منظور ایجاد شرایط برابر در بازار کار، این دوره در دو بخش آقایان و خانم‌ها به صورت مجزا برگزار می‌شود.

همچنین برای علاقه‌مندانی که در تهران سکونت ندارند لیستی از خوابگاه‌های مقرون به صرفه توسط موبایل آباد در نظر گرفته شده است که در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت.

از جمله دیگر مزایای این دوره با توجه به اینکه موبایل‌آباد درصدد رسیدن به عدد ۳۰۰ نمایندگی در سراسر کشور در سال ۱۳۹۸ میباشد این است که کارآموزان این دوره در اولویت اخذ نمایندگی موبایل آباد قرار خواهند گرفت.

شروع دوره تخصصی تعمیرات موبایل در سال ۱۳۹۸

مجموعه موبایل آباد برای متقاضیانی که توانایی شرکت در دوره پایانی سال ۹۷ را ندارند، پیش ثبت نام دوره فروردین و اردیبهشت تعمیرات موبایل را نیز قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل می‌توانند به سایت موبایل آباد به آدرس mobileabad.com مراجعه کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *