تور کیش از شیراز و دلیل استقبال

تور کیش از شیراز و دلیل استقبال
  • 1397/11/27
  • گویا آی تی
  • 0

تور کیش از شیراز و اینکه چرا مورد استقبال قرار دارد کمی تامل برانگیز است.

 

تور کیش از شیراز اهمیت ویژه ای به لحاظ گردشکری بین المللی و داخلی دارد اما چرا؟

 

تور کیش از شیراز جذاب ترین تور بعد از اصفهان است. شیراز کلان شهری شاد با آب و هوای رمانتیک است شاید کمی خنده دار باشد اما واقعیت شهر شیراز همین است که با ورود به آن در فصل بهار به خوبی متوجه آن میشوید.

 

تور کیش از شیراز جاذبه زیادی دارد زیرا بعد از گشت و گذار و قدم های سلانه سلانه در باغ های مجنون و بهارنارنج و نخلستان ها می توان به زیارت رفت و حال و هوای معنوی را هم تجربه کرد.

 

تور کیش از شیراز جذاب است زیرا بعد از زیارت و قدم در باغستانهای زیبا می توان عمارتهایی با شکوه و شاهکار معماری ایرانی را رویت کرد.

 

تور کیش از شیراز جذاب است زیرا بعد بازدید عمارت های زیبا می توان به دروازه قرآن دیدنی رفت و ساعتها در آن به شهری پویا خیره شد و از لهجه زیبا شیرازی لذت برد.

 

تور کیش از شیراز جذاب است زیرا بعد از دروازه قرآن می توان به مقبره حافظ رفت و فالی گرفت و از غیب گویی حافظ تعجب کرد و‌ خندید.

 

تور کیش از شیراز شگفت انگیز است وقتی از حافظیه به سعدیه میروید و برای اجابت آرزویتان سکه در حوض پرتاب میکنید و بی صبرانه منتظرید که سکه روی آب بماند.

 

تور کیش از شیراز جذاب است زیرا بعد از سعدیه به کاخ زند وکیل می روید و میناکاری و مسقطی و کفش های گلدوزی شده و… هرچیز را به قیمت باور نکردنی می یابید.

 

تور کیش از شیراز جذاب است وقتی بعد از تمام اینها به امواجی مرجانی خیره می شوید و تمام خاطرات شیراز را کنار ساحلی آرام مرور میکنید.

 

جهت رزرو هتل های کیش  و یا تور کیش  با شماره تلفن ۲۵۹۱۷۹۵۵-۰٢١ و یا ٣٨۰٩۵-۰۵١ و یا به سایت https://kishlandyar.com/  مراجعه فرمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *