ترسناک ترین مکان ها در جهان

ترسناک ترین مکان ها در جهان
  • 1398/4/3
  • گویا آی تی
  • 0

در سرتاسر دنیا، گورستان ها، ساختمان ها و شهر های متروکه بسیاری وجود دارد که از آن ها به عنوان ترسناک ترین مکان ها در جهان یاد می شود، برخی از این مکان ها با گذشت زمان به جاذبه گردشگری تبدیل شده اند و علاقمندان به ماجراجویی را به سوی خود جذب می کنند، اگر شما نیز به شناخت ترسناک ترین مکان ها در جهان علاقمند هستید در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا در این مقاله چند مورد از آن ها را به شما معرفی کنیم.

جزیره عروسک ها | مکزیک
یکی از ترسناک ترین مکان ها در جهان جزیره ای مملوء از عروسک های عجیب و ترسناک واقع در کشور مکزیک می باشد، خوب است بدانید  هر یک از عروسک های ترسناک موجود در این جزیره ترسناک در واقع نماد احترام به دخترکی هستند که سال ها پیش جسم بی جانش در سواحل جزیره کشف شد، صاحب جزیره عروسک ها، با پیدا کردن عروسکی شناور بر روی آب که به دختر بچه مرده تعلق داشت، تصمیم گرفت که برای ادای احترام به وی عروسک پیدا شده را در جزیره آویزان کند و این کار شروع داستان جزیره ترسناک عروسک ها بود. سفر با تور ارزان قیمت گرجستان را از دست ندهید.

کلیسای استخوان | پرتغال
در شهر اوورا کشور پرتغال کلیسا کوچکی وجود دارد که تمامی دیوار های آن با استفاده از استخوان و جمجه واقعی انسان های تزئین شده است، اغلب این جمجه ها به سربازانی که در راه مبارزه با طاغوت کشته شده اند، علاوه بر جمجه ها دو عدد جسد خشک شده نیز در این کلیسای مخوف وجود دارد، گردشگرانی که از این جاذبه ترسناک بازدید می کنند، می توانند حس ترس و وحشت را به معنی واقعی کلمه تجربه کنند. برای رزرو تور گرجستان لحظه آخری کلیک کنید.

جنگل آئوکیگاهارا | ژاپن
یکی از ترسناک ترین مکان ها در جهان جنگلی معروف به جنگل خودکشی می باشد که در کشور ژاپن واقع شده است، این جنگل به سبب دارا بودن پوشش گیاهی بسیار انبوه و درختان سر به فلک زده در میان مردم کشور ژاپن به عنوان مکانی مناسب برای خودکشی شناخته می شود و سالانه به طور میانگین حدود ۷۰ نفر برای خودکشی به این جنگل می روند، اگر به بازدید از این جنگل بروید با فضای ترسناکی رو به رو خواهید شد که حس ترس و مرگ را به شما القا می کند و ممکن است به هنگام بازدید از جنگل با جسد، استخوان و یا وسایل افرادی که در این مکان جان سپرده اند مواجهه شوید. تجربه ای متفاوت در سفر با تور گرجستان.

بیمارستان ارتشی کمبریج | بریتانیا
بیمارستان ها به خودی خود مکان های ترسناکی نیستند، اما بیمارستان مخروبه ای که زمانی محل معالجه مجروحان جنگی بوده است در کشور بریتانیا وجود دارد که امروزه به عنوان یکی از ترسناک ترین مکان ها در جهان شناخته می شود، شاید علت این امر حضور ارواح کسانی است که در این مکان جان سپرده اند، بازدیدکنندگان از این بیمارستان ادعا می کنند که هنوز هم صدای ناله مجروحان جنگی در راهروهای متروکه این بیمارستان به گوش می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *