شیائومی Mi 11 با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه

شیائومی Mi 11 با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه
  • 1399/9/22
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تا به امروز گزارش های زیادی حاکی از طراحی جدید و منحصر به فرد محصول جدید شیائومی بوده ایم، اما طبق جدیدترین اطلاعات در مورد شیائومی می ۱۱، طراحی خاص نمایشگر این گوشی به صورت هر چهار گوشه خمیده آن بوده است.

در حالی که به رونمایی محصول منحصر به فرد شیائومی نزدیک می شویم، اطلاعات بیشتری درباره ی پرچمدار شیائومی منتشر می شود، انتظار می رود می ۱۱ به اولین گوشی چینی با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام تبدیل شود.

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده، نمایشگر شیائومی می ۱۱ در هر چهار طرف خمیده خواهد بود و در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد، البته اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین آن منتشر نشده است.

پرچمدارهای شیائومی در سال جاری میلادی مانند می ۱۰، می ۱۰ پرو ۵G و می ۱۰ اولترا به نمایشگر خمیده مجهز شده‌اند که البته در دو طرف خمیده هستند. در مقابل این کمپانی که اخیرا با عبور از اپل به سومین برند پرفروش گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده، وان پلاس و سامسونگ در حال دور شدن از این نمایشگرها هستند.

بالاخره شیائومی می ۱۱ با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه می‌رسد؟

طبق گزارش های صورت گرفته از کاربران نمایشگرهای خمیده جذابیت مخصوص به خود را دارند، اما با این حال معایبی نیز دارند. از معایب آن می‌توان به کاهش مقاومت آن‌ها، لمس‌های تصادفی و موارد دیگر اشاره کرد. با توجه به این موارد باید منتظر ماند و دید پرچمدار آینده شیائومی با نمایشگر خمیده در چهار طرف چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد شیائومی می ۱۱ در مقایسه با نسل قبلی خود از طراحی متفاوتی بهره می‌برد و در حالی که نمی‌دانیم چندین نسخه از آن وارد بازار می‌شود، انتظار داریم شیائومی آن‌ها را به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵، دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر و لرزشگیر بهبودیافته مجهز کند.

اطلاعات دقیقی از تاریخ رونمایی و عرضه پرچمدار آینده شیائومی منتشر نشده، اما خوب همان طور که می دانیم فروش می ۱۰ پرو در چین متوقف شد و موجودی نسخه استاندارد آن وجود ندارد، پس انتظار می‌رود در آینده نزدیک شیائومی می ۱۱ را رونمایی کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *