رونمایی از گوشی نوکیا ۵٫۴ در سال جاری

رونمایی از گوشی نوکیا ۵٫۴ در سال جاری
  • 1399/9/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در چند سال اخیر همیشه گوشی‌های نوکیا محبوبیت بالایی در بین مخاطبان درون بازار دارند، در حال حاضر به نظر می‌رسد شرکت HMD Global به زودی عضو جدیدی از خانواده نوکیا ۵ را برای طرفداران این برند رونمایی خواهد کرد. این در حالیست که تازگی ها مشخصات و قابلیت‌های نوکیا ۵.۴ افشا شده‌ است.

گوشی‌های سری نوکیا ۵ اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند و در ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از گوشی‌های نوکیا ۵.۱ و ۵.۱ پلاس بودیم. در سال ۲۰۱۹ محصولی از این سری معرفی نشد و اوایل امسال نوکیا ۵.۳ از راه رسید. حالا طبق گزارشی جدید، همین امسال نوکیا ۵.۴ معرفی می‌شود.

انتظار می‌رود از نوکیا ۵.۴ به همراه نوکیا ۷.۳ با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G ماه آینده میلادی رونمایی شود، البته اگر مانند نوکیا ۹.۳ پیور ویو برنامه‌های HMD Global تغییر نکند. اخیرا مشخصات، طراحی و رنگ‌های این گوشی هوشمند افشا شده‌اند.

احتمالا به زودی نوکیا ۵.۴ رونمایی می‌شود

نوکیا ۵.۴ به نمایشگر ۶.۳۹ اینچی یکسان با نوکیا ۳.۴ مجهز می‌شود که احتمالا رزولوشن آن برابر اچ دی پلاس خواهد بود. درون صفحه نمایش این دستگاه یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد چیپست این گوشی هوشمند در دسترس نیست، با این حال به نظر می‌رسد نوکیا پردازنده قدرتمندتری نسبت به نوکیا ۵.۳ برای آن درنظر می‌گیرد. نوکیا ۵.۳ به چیپ اسنپدراگون ۶۶۵ مجهز شده است. محصول آینده نوکیا از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و در دو نسخه مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

گوشی هوشمند جدید نوکیا احتمالا دارای ۴ دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود و همچنین طرفداران این گوشی می‌توانند در رنگ‌های آبی و بنفش سفارش دهند. در گزارش های اخیر اشاره‌ای به ظرفیت باتری این دستگاه نشده، اما امیدواریم به‌جای فناوری شارژ ۱۰ واتی، قادر به پشتیبانی از فناوری ۱۸ واتی باشد.

در صورتی که HMD Global بخواهد این گوشی هوشمند را ماه آینده میلادی معرفی کند، قطعا در روزهای آتی گزارش‌های بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *