۳ ترفند پیام رسان واتس اپ که بسیاری از کاربران نمی دانند

۳ ترفند پیام رسان واتس اپ که بسیاری از کاربران نمی دانند
  • 1399/10/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال WhatsApp در جهان وجود دارد. واتس آپ یکی از اصلی ترین ابزارهای ارتباطی در سراسر دنیا است، زیرا افراد متن های خود را برای دوستان خود ارسال می کنند و همچنین در گپ های گروهی حضور دارند. اگر شما هم می خواهید از وقت خود در این برنامه نهایت استفاده را ببرید، با ما همراه باشید به شما ۳ نکته ضروری برای کاربران پیام رسان واتس اپ را خواهیم گفت.

5 نکته ضروری برای کاربران پیام رسان واتس اپ

۱-سیاه کردن صفحه پیام رسان واتس آپ

سیاه کردن صفحه در اکثر برنامه های مجازی وجود دارد و WhatsApp هم این قابلیت را دارد. اگر دستگاهی با iOS 13 به بالا نصب شده یا دارای Android 10 یا بالاتر هستید، اگر تنظیمات سیستم را روی حالت تاریک قرار دهید، این ویژگی به طور خودکار روشن می شود. اگر دستگاهی با Android 9 یا پایین تر دارید، به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و در بخش گپ ها، قسمت تم بروید و گزینه Dark را انتخاب کنید.

۲- پیدا کردن مکان مورد نظر

اگر شما هم تمایل دارید به شخصی در واتس اپ بگویید که در حال حاضر در کدام مکان هستید، می توانید از این قابلیت استفاده کنید. با باز کردن گپ، کلیک روی علامت بعلاوه و انتخاب مکان، مکان خود را به اشتراک بگذارید، در اینجا گزینه ای برای اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده را مشاهده خواهید کرد. این یک روش مفید برای یافتن شخصی در میان جمعیت یا اینکه چه مدت باید منتظر بمانید تا دوست شما به محل قرارتان برسد می باشد.

۳- پین کردن مخاطب

اگر شخصی خاص در WhatsApp وجود دارد که بیش از هر کسی با او چت می کنید، می توانید یک چت را در بالای لیست پیام های خود قرار دهید. به برگه Chats رفته و گپ مورد نظر خود را برای اولویت یافتن پیدا کنید. در iOS ، صفحه را به سمت راست بکشید و Pin را انتخاب کنید و در Android ، روی گپ ضربه بزنید و نگه دارید و سپس روی Pin Chat ضربه بزنید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *