آیا استوری اینستاگرام از پست‌های تکراری خلاص می‌شود؟

آیا استوری اینستاگرام از پست‌های تکراری خلاص می‌شود؟
  • 1399/11/19
  • زهرا حاجی
  • 0

طبق آخرین اخبار و شایعات اینستاگرام به دنبال قابلیتی جدید است که بتواند گزینه اشتراک گذاری پستهای فید در استوری را حذف کند، در حال حاضر این قابلیت در حال آزمایش است و ممکن به زودی رونمایی شود.

اینستاگرام هدف از این اقدام را برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن یک پست فید توسط کاربران در استوری اینستاگرامشان است؛ زیرا ظاهرا جامعه اینستاگرام تمایل دارد پست های کمتری را در استوری ها مشاهده کند.

این شرکت مدعی است که اغلب کاربرانش دوست ندارند فیلمها یا ویدیوهایی که در پست فید منتشر شده اند را دوباره در استوری مشاهده کنند، زیرا بر این اعتقادند که هر کدام از آنها برای هدف متفاوتی ایجاد شده اند.

آیا استوری اینستاگرام از پست‌های تکراری خلاص می‌شود؟

بر اساس آخرین گزارش ها این محدودیت شامل هر پست فیدی می شود و تنها به پست فید خود کاربر محدود نمی شود به این ترتیب کاربران نمی توانند پست فید دیگران را هم در استوری خود به اشتراک بگذارند. البته همان طور که گفته شد این تصمیم هنوز در مرحله آزمایشی بوده و اینستاگرام در سطح جهانی برای چنین اقدامی تصمیم نگرفته است.

همچنین اینستاگرام به سازندگان محتوا توصیه کرده است ویدیوهای تیک تاک را در Reels پست نکنند. این شرکت ویدیوهای تیک تاک را ممنوع نمی کند اما خواسته است پستهای Reels که رقیب تیک تاک است، جدید و منحصر به این پلتفرم باشند.

اگرچه باید گفت که خیلی سریع شادی نکنید و در حال حاضر اینستاگرام در حال آزمایش این محدودیت در بازارهای منتخب است؛ اما باید بدانید پلت فرم رسانه های اجتماعی در تلاش است تا کاربران را از تبلیغ پست های جدید خود در سراسر کشور جلوگیری کنند. حال باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم که اینستاگرام قابلیت جدید را چه زمانی برای همه ی کاربرانش فعال خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *