خرید اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران

خرید اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران
  • 1400/5/12
  • رقیه کرد
  • 8

با داغ شدن بحث در مورد ورود اینترنت ماهواره ای استارلینک به مرزهای ایران، بسیاری از کاربران ایرانی که از اجرایی شدن طرح صیانت از فضای مجازی، به وحشت افتاده اند به دنبال تهیه و خرید اینترنت ماهواره ای استارلینک افتاده اند.

 

نصب اینترنت ماهواره ای استارلینک

 

خرید اینترنت ماهواره ای استارلینک

خرید اینترنت ماهواره ای استارلینک

جدای از این بحث که هنوز اینترنت ماهواره ای استارلینک به ایران نیامده است اما به نظر نمی رسد دولت ایران استفاده از اینترنت ماهواره ی را که هیچ کنترلی بر روی آن ندارد را برای کاربران قانونی اعلام کند و خرید و فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای احتمالاً غیرمجاز اعلام خواهد شد.

هنوز موضع رسمی در خصوص استفاده از اینترنت استارلینک توسط مقامات ذی ربط اعلام نشده است اما در برخی مناطق جنوبی کشور تجهیزات اینترنت ماهواره ای استارلینک به فروش می رسد و سایت های فیک و کلاهبرداری زیادی نیز در همین خصوص راه اندازی شده اند که کاربران می بایست نسبت به خرید دستگاه استارلینک از این سایتها هوشیار باشند چرا که اولاً با پرداخت وجه کیت استارلینک برای آنها ارسال نخواهد شد، ثانیا بر خلاف برخی خبرها مشخص شد هنوز ایران تحت پوشش اینترنت استارلینک قرار ندارد و حتی در صورت خرید دستگاه استارلینک نیز کاربر نمی تواند از آن استفاده کند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. اگه دولت اینترنت را قطع کنه مردم میرن سراغ اینترنت ماهواره ای و درنهایت کسی که ضرر میکنه دولته

    1. نه وقتی که خود دولت ویا عوامل وابسته ،واردکننده و فروشندهپشت پرده تجهیزات اینترنت استارلینک باشند.
      تجهیزات کامل این نوع اینترنت ،چیزی نیست که کوچک باشد و تو جیب بذاری و بیاری داخل کشور.پس باید دستهایی پشت پرده باشد کما اینکه در مورد ماینر های بیت کوین ،اینطور که خود صدا و سیما در اخبار اعلام می‌کرد،جدید ترین دستگاهها بودند و به تعداد زیاد.
      حال این سوال پیش می‌آید که وقتی شما یک دستگاه ال ان بی ویا فایندر در چمدان تان داشته باشید،فوری دستگاههای ایکس ری نشانش می‌دهند،پس باید این نوع تجهیزات و یا ماینرها از مبادی غیر قانونی مثل اسکله‌های غیر مجاز و اعلام نشده وارد شوند.
      البته برداشت من این بوده،شاید که اشتباه باشد.ولی بالاخره دیر یا زود مشخص می‌شود.

  2. برخلاف ادعای نویسنده در پاراگراف آخر ، دسترسی به اینترنت Starlink در ایران امکان پذیر است و پوشش ماهواره های این شبکه هر روز وسیعتر می شود . در این پروژه در هر ماه تعداد جدیدی فرستنده بصورت شبکه Mesh پوشش نقاط مختلف را کامل می کنند و بغیر از قطب شمال و جنوب در بقیه مناطق کره زمین دسترسی به این سرویس امکان پذیر خواهد بود.

  3. ۱% هم فکر استفاده از این نوع اینترنت رو نکنید دوستان
    اینترنت ماهواره ای آنلاین یعنی داشتن دیش و LNB اینترنت آنلاین
    LNB اینترنت آنلاین یعنی قابلیت سند و ریسیو دیتا ، حتی اگر ایران زیر پوشش این شرکتا باشه هیچ کسی نمیتونه ازش استفاده کنه چون فقط بانکها از این ال ان بی استفاده میکنند و حتی اگر بخواید به صورت مخفی استفاده کنید قابل ردیابی هستید، همینطور کسی که از این اینترنت استفاده کنه به راحتی به عنوان جاسوسی تلقی میشه چون هیچ ارسال فایلی بدون کنترول یعنی تخلف….

    1. عمو جون خیلی فاز زدی یا اطلاعات خیلی کمی داری کلا استارلینک یک پک که حاوی یک دیش و منبع برق و مودم (به زبان کاملا ساده بیان کردم) که نصب راحتی هم داره و سند ریسو انجام میده شک نکنید که به مرور زمان همه گیر میشه یادم قدیم سی دی آهنگ لایت به عنوان قاچاق محسوب میشد یا ویدیو و ماهواره و غیره، قابل شناسایی بودن هم پروپاگاندا ترسوندن فقط دیش شما تو دید نباشه تمومه حتی میتوتی به صورت پوینت تو پوینت برای دوست و آشناهات تو یک شهر باشید ارسال کنید و هزینه اشتراک ماهیانه جمعی بدید

  4. دوست عزیز الان با دیش هستش تا دو سال آینده با وای‌فای گوشی در دسترس هستش

  5. سلام قیمت این دستگاه چند و چطوری میشه تهیه کرد و آیا من تهیه کنم همسایگان نیز بهره میبرن لطفا راهنمایی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *