خرید لپ تاپ از مقداد آی تی با شرایط ویژه

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی با شرایط ویژه
  • 1400/11/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 3

خریداران بسیاری به دنبال دریافت شرایط ویژه خرید لپ تاپ در فضای آنلاین هستند. آنها به دلیل آنکه قیمت لپ تاپ روز به روز در حال افزایش است، جهت صرفه جویی در هزینه‌ها، چشم به شرایط ویژه فروش لپ تاپ توسط وبسایت‌های فروشگاهی دارند. از این رو، فروشگاه‌هایی مانند «مقداد آی تی» توانسته‌اند با ارائه شرایط ویژه فروش لپ تاپ، به خریداران کمک زیادی کنند. در این بررسی ما به خرید لپ تاپ از مقداد آی تی با شرایط ویژه می‌پردازیم.

شرایط ویژه مقداد آی تی برای خرید لپ تاپ

مقداد آی تی با سال ها تجربه در امر فروش لپ تاپ، اکنون در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. سه ویژه مهم خرید لپ تاپ از مقداد آی تی شامل موارد زیر هستند:

۱- خرید قسطی لپ تاپ

مقداد آی تی شرایط خرید اقساطی لپ تاپ را فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق ازیک وام و تاپلند وام کد اقساط دریافت کنید. پس از دریافت کد وارد سبد خرید خود در مقداد آی تی شوید و مراحل ثبت نهایی سفارش را طی کنید. کد اقساط دریافتی در نهایت در سفارش خود ثبت می‌شود. از ویژگی های خرید اقساطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به ضامن
  • اقساط طولانی مدت
  • نرخ سود پایین
  • عدم اخذ جریمه دیرکرد

۲- خرید با تخفیف‌های ویژه

در وبسایت مقداد آی تی می‌توانید انواع و اقسام تخفیف‌های ویژه را مشاهده کنید و برحسب نیاز، لپ مورد نظر خود را خریداری کنید. برای مثال، بیشتر مدل‌های لپ تاپ ایسوس دارای تخفیف هستند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید با مبلغ کمتری، محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. تحفیف‌ها در روزهای مهم سال مانند عید نوروز یا شب یلدا افزایش پیدا می‌کنند اما به صورت مدت‌دار هستند و باید به سرعت خریداری شوند.

۲- هفت روز ضمانت بازگشت کالا

رضایت‌مندی از اهداف اصلی فروشگاه مقداد آی اتی است. از این رو، این وبسایت فروشگاهی با ارائه ویژگی «۷ روز ضمانت بازگشت کالا» توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد. شما می‌توانید ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید کنید. مبلغی پرداختی شما بعد از تحویل محصول به حسابتان واریز می‌شود. با این حال، استفاده از این ویژگی نیاز به برآورده کردن شرایط زیر است:

  • کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار است.
  • زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید، طبق تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان است.

خرید انواع لپ تاپ از مقداد آی تی با شرایط ویژه

این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید از طیف گسترده از انواع لپ تاپ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مقداد آی می‌تواند لپ تاپ های مختلف با توجه به نوع برند، قیمت و کاربرد انتخاب کنید. فروش لپ تاپ در مقداد آی تی به صورت زیر خواهد بود:

بر اساس برند

لپ تاپ اپل لپ تاپ هوآوی لپ تاپ اچ پی
لپ تاپ ایسوس لپ تاپ ایسر لپ تاپ ام اس آی
لپ تاپ لنوو لپ تاپ دل لپ تاپ مایکروسافت

 

بر اساس نوع

نوت بوک کروم بوک
الترا بوک مک بوک

 

بر اساس قیمت

لپ تاپ تا ۱۰ میلیون لپ تاپ تا ۵۰ میلیون
لپ تاپ تا ۲۰ میلیون لپ تاپ بالای ۵۰ میلیون
لپ تاپ تا ۳۰ میلیون  

 

بر اساس کاربری

لپ تاپ گیمینگ لپ تاپ خانگی و مالتی مدیا
لپ تاپ مهندسی لپ تاپ حرفه‌ای
لپ تاپ دانشجویی  

 

بر اساس پردازنده

پردازنده  Core i3 پردازنده  Core i7
پردازنده  Core i5 پردازنده  Core i9

 

بر اساس پردازنده گرافیکی

AMD INTEL
Apple  

اندازه صفحه نمایش

تا ۱۳ اینچ ۱۳ تا ۱۵ اینچ
۱۵ اینچ و بزرگتر  

 

شما به آسان می‌توانید لپ تاپ مورد نظر خود را با دسته بندی‌های ارائه شده در بالا انتخاب کنید. کلیه محصولات دارای مشخصات کامل، شرایط مقایسه یک با چند محصول و امکان خرید آسان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی هستند. سفارشات در مدت زمان کمی به سراسر کشور ارسال می‌شوند. به جرأت می‌توان گفت که تجربه خرید لپ تاپ در مقداد آی تی بسیار لذت بخش و مثبت است. تیم پشتیبانی در هر مرحله از خرید آماده ارائه خدمات به مشتریان است. پس برای طرح هرگونه سوال می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام سلام…
    راستی کدام لب تاپ با رنج چه قیمتی بهتره که ویندوز ۱۱ رو ساپورت کنه؟

  2. من خریدهای مجموعه مون رو از سایت مقداد آی تی انجام میدم
    انصافا قیمت ها عالی و پشتیبانی فنی منحصر به فرد دارند، خدا قوت به شما و مدیران و کارکنان مقداد آی تی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *