موسسه کنکور آسان است

موسسه کنکور آسان است
  • 1401/2/17
  • گویا آی تی
  • 0

موسسه کنکور آسان است با افزایش مهارت های دانش آموزان و روش های دقیق برنامه ریزی توانسته است به شهرت قابل توجهی دست پیدا کند. این موسسه روش های دقیق تست زنی را به نحو احسن به دانش آموزان و داوطلبان کنکور می آموزد. علاوه بر این محصولات بسیار متنوعی ارائه می کند. دانش آموزان توانسته اند از طریق این محصولات غول بزرگ کنکور را شکست دهند و با ارتقای توانایی ها و مهارت های خود به هدفشان برسند.

دانش آموزان برای موفقیت در کنکور باید از برنامه ریزی دقیق و موسسه ای قابل اعتماد بهره بگیرند. موسسه کنکور آسان است با بالا بردن مهارت دانش آموزان در تست زنی کمک می کند تا آن ها به موفقیت دست پیدا کنند و با بالا بردن مهارت ها و توانایی هایشان به هدف خود برسند.

 

انتشارات گیلنا سابقه بسیار درخشانی در کنکور دارد و با ارائه مناسب ترین و بهترین روش های آموزشی به دانش آموزان توانسته است خود را اثبات نماید.

بهتر است بدانید که انتشارات گیلنا اولین موسسه ای است که توانسته با پشتکار فراوان مجوز مربوط به پخش دیجیتال را از وزارت ارشاد اسلامی دریافت نماید. فعالیت های این موسسه نام آشنا و معتبر به صورت تایید شده و کاملا  قانونی می باشد.

داوطلبان با پشتکار و داشتن کتاب های مفید و پکیج های انتشارات گیلنا می توانند به هدف خود دست پیدا کنند. همانطور که می دانید کنکور در سال های اخیر به سمت دشواری و پیچیدگی رفته است. همچنین شرایط کرونا و عدم حضور در مدارس باعث شده است که دانش آموزان نیاز به یک ناجی و همراه نیاز پیدا کنند. مژده ما به شما این است که انتشارات گیلنا شما را در این راه یاری میکند.

انتشارات گیلنا
انتشارات گیلنا

 

استاد حسین احمدی

استاد حسین احمدی ، بنیان گذار موسسه کنکور آسان است، یکی از معتبرترین، متخصص ترین و با سابقه ترین کارشناسان و مدرسان کنکور می باشد. استاد حسین احمدی دانش آموخته ی دکتری عربی از دانشگاه تهران می باشند. ایشان در سال ۱۳۷۳ این موسسه را تاسیس  کردند. ایشان با مهارت بالایی که در تدریس و آموزش دارند، توانسته اند به دانش آموزان زیادی کمک کنند تا درصد دروس عمومی خود را افزایش دهند و به ۱۰۰ درصد نزدیک نمایند.

استاد حسین احمدی سال های سال است که دروس عمومی را با مهارت، فن بیان و نگاهی تازه و کارشناسانه به داوطلبان کنکور تدریس می کنند و در لوح هایی فشرده به تمام نقاط کشور عرضه می نمایند.

استاد حسین احمدی
استاد حسین احمدی

انتشارات گیلنا در طی سالیان متمادی توانسته است توانایی و مهارت خود را به داوطلبان کنکور نشان دهد و اثبات کند و آن ها را با روش های تست زنی و منابع آموزشی مناسب آشنا نماید.

استاد حسین احمدی تدریس دروس عمومی اعم از ادبیات، عربی، دین و زندگی را برعهده دارد. شیوه تدریس عربی، ادبیات، دین و زندگی استاد احمدی به صورت کاملا مفهومی می باشد. ایشان تمام روش های تست زنی را در زمان کمی آموزش می دهد.

 

 

 

موفقیت با کنکور آسان است

بررسی ها و گفت و گو با داوطلبان برتر و شنیدن تجربیات آنها نشان داده است که موسسه کنکور آسان است نقش بسیار زیادی در رسیدن به موفقیت کنکور دارد. این موسسه با ارائه ی نکات و مطالب مهم، تمرکز حواس را در دانش آموزان افزایش داده و استرس را تا حد محسوسی کاهش می دهد. عاملی که این موسسه بسیار به آن تاکید می کند حفظ آرامش و داشتن تمرکز لازم به هنگام مطالعه دروس است. این موسسه همواره به این نکته تاکید داشته که در کنار مطالعه و تمرکز، تشویق و انگیزه نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش آموزان خواهد داشت.

موسسه کنکور آسان است شعار قابل توجهی دارد ( هدفت را به ما بسپار تا به موفقیتت برسی).  این موسسه محبوب  با برنامه ریزی منظم شما را به هدف خود و داشتن رتبه ای عالی نزدیک می کند.خوب است بدانید سی دی ها و دی وی دی های آموزشی این موسسه که در آن ها اساتید بسیار با تجربه و معتبر تدریس می کنند، راه رسیدن به موفقیت را برای شما هموار می کنند.

علاوه بر دانش آموزان، والدین نیز در سال کنکور، استرس و نگرانی زیادی را متحمل می شوند، انتشارات گیلنا با روش های دقیق مطالعه به خانواده ها این اطمینان را می دهد که با خیالی آسوده آموزش و یادگیری فرزندان خود را به این موسسه بسپارند.

نتیجه گیری

جهت ثبت نام در موسسه کنکور آسان است و شرکت در کلاسهای مهندس امیر مسعودی، عارف ربیعیان و استاد حسین احمدی و همچنین شرکت در طرح های مشاوه ای رتبه گردون با شماره دفتر مرکزی ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ آقای مهندس رسول فراهانی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *