معرفی ۵ محصول از بهترین لپ تاپ های لنوو

معرفی ۵ محصول از بهترین لپ تاپ های لنوو
  • 1401/10/13
  • گویا آی تی
  • 0

لنوو پرفروش‌ترین برند در زمینه لپ تاپ است و حدود ۲۵ درصد از بازار را در اختیار دارد. این سازنده لپ تاپ‌های جذاب و متنوعی تولید می‌کند تا بتواند نظر کاربران با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف را به خود جلب کند. در ادامه قصد داریم به معرفی پنج مدل لپ تاپ‌ لنوو در بازه‌های قیمتی مختلف بپردازیم.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

برای بودجه‌های کم این مدل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد، محصولی که ۱٫۶۵ کیلوگرم وزن دارد و از نمایشگری ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن FHD استفاده می‌کند. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و خوشبختانه از پوشش مات هم بهره می‌برد و حاشیه‌های کم اطراف پنل باعث می‌شود تا محتوا جذاب‌تر به نظر برسد. لنوو برای پردازنده مرکزی این مدل به سراغ نسل ۱۱ شرکت اینتل مدل intel 1135G7 با فرکانس پردازشی ۲٫۴ تا ۴٫۲ گیگاهرتز رفته است.

این CPU یک گزینه میان‌رده و خوب است و کمک می‌کند تا شما بتوانید با سرعت خوبی کارهای روزمره را انجام دهید و حتی نیم نگاهی نیز به کارهای سنگین‌تر داشته باشید. پردازش‌های گرافیکی به کمک Nvidia مدل Geforce MX350 با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 انجام می‌شود و ۸ گیگابایت حافظه رم DDR4 3200MHz و ۱ ترابایت HDD مجموعه سخت افزاری را کامل می‌کند.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 15IHU6

اگر بودجه بیشتری دارید و می‌خواهید با لپ تاپ خود بازی کنید خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم، مدلی که از نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن FHD و البته نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند تا محتوا بسیار روان‌تر نمایش داده شود. البته که وزن لپ تاپ مقداری افزایش پیدا کرده و در مقایسه با مدل قبلی به ۲٫۲۵ کیلوگرم رسیده است.

این محصول از پردازنده مرکزی Intel Core i5 11300H با فرکانس پردازشی ۳٫۱ تا ۴٫۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند. کارت گرافیک GeForce GTX 1650 شرکت Nvidia با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6، ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و همچنین ۱ ترابایت HDD به‌علاوه ۲۵۶ گیگابایت SSD این مجموعه را کامل می‌کند. این لپ تاپ به صورت پیش فرض از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند و باتری سه سلولی با ظرفیت ۴۵ وات ساعت دارد.

لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 Pro

بسیاری از کاربران به سخت افزاری قدرتمند نیاز دارند، اما نه در دل یک لپ تاپ گیمینگ، بلکه در دل یک لپ تاپ سبک و باریک که بتوانند آن را به راحتی به دنبال خود داشته باشند. این محصول ۱٫۳ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به ۱۶٫۹ میلی‌متر می‌رسد. لنوو برای این مدل از نمایشگری ۱۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ استفاده کرده است. این پنل از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و از نوع لمسی است.

در بخش سخت افزاری هم با لپ تاپی قوی مواجه هستیم و پردازنده مرکزی Ryzen 7 5800H با فرکانس ۳٫۰ تا ۴٫۸ گیگاهرتز و کارت گرافیک Nvidia RTX 3050 با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی به خوبی می‌توانند از پس کارهای مختلف بربیایند. ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD از دیگر مشخصات این لپ تاپ است.

لپ تاپ لنوو مدل LEGION 5 15ITH6H

قدرت سخت افزاری لپ تاپ قبلی برای شما کافی نیست؟ نگاهی به این مدل داشته باشید، لپ تاپی که از پردازنده مرکزی intel Core i7-11800H با فرکانس پردازشی ۲٫۳ تا ۴٫۶ گیگاهرتز و کارت گرافیک Nvidia Geforce GTX 3060 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 استفاده می‌کند. این مشخصات سخت افزاری با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 3200 MHz و ۱ ترابایت حافظه از نوع SSD کامل می‌شود.

صفحه نمایش این لپ تاپ گیمینگ اندازه‌ای ۱۵٫۶ اینچی دارد و از رزولوشن مرسوم FHD استفاده می‌کند. این پنل به نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز شده و می‌تواند تا ۳۰۰ نیت روشنایی تولید کند. این محصول ۲٫۴ کیلوگرم وزن دارد که می‌تواند برای جابجایی زیاد کمی دردسر ساز باشد. باتری ۴ سلولی ۶۰ وات ساعت، ۲ اسپیکر ۲ وات، امکان ارتقاء رم تا ۳۲ گیگابایت و ۲۴ مگابایت حافظه کش از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ هستند.

لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro

نیاز به یک لپ تاپ گیمینگ همه‌فن حریف دارید؟ Legion 5 پرو یک انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود. این محصول در مقایسه با لپ تاپ قبلی صفحه نمایش بهتری دارد و از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ استفاده می‌کند. اندازه این نمایشگر ۱۶ اینچ است و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز نیز برای آن در نظر گرفته شده تا محتوا بسیار روان به نمایش دربیاید.

لنوو برای این مدل از کارت گرافیک بسیار خوب Nvidia Geforce RTX 3070 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 استفاده کرده و از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 7 5800H کمک گرفته است. از سوی دیگر ۱ ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 3200 MHz این مجموعه را کامل می‌کند. هر دوی این حافظه امکان ارتقاء دارند تا شما بتوانید بر این موارد بیفزایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *