بهترین سری لپ تاپ های ایسوس را بشناسید

بهترین سری لپ تاپ های ایسوس را بشناسید
  • 1402/8/15
  • گویا آی تی
  • 0

با این که شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ مشغول فعالیت هستند، اما در میان آن‌ها باید به کمپانی ایسوس (ASUS) اشاره کرد که توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. بدون تردید لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی ایسوس را باید به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به حساب آورد که در کنار طراحی جذاب با مشخصات فنی بسیار قدرتمندی همراه هستند. البته باید بدانید که شرکت ایسوس به خودی خود در زمینه تولید انواع مادربرد و قطعه‌های کامپیوتر توانایی تولید دارد و یکی از سرشناس‌ترین برندهای جهانی است. از طرف دیگر، لپ تاپ های ایسوس در سری‌های گوناگون تولید می‌شوند که در ادامه تعدادی از بهترین سری های لپ تاپ ایسوس را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید در میان آن‌ها، یک مدل را برای خرید انتخاب کنید.

از سایت پلازا دیجیتال برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ ایسوس ، می‌توانید بصورت نقد یا اقساط اقدام نمایید.

بهترین سری های لپ تاپ ایسوس

هر شرکتی که در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ فعالیت دارد، محصولات خود را در سری‌های مختلف تقسیم‌بندی کرده که شرکت ایسوس هم از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان مثال، ایسوس توانایی بسیار خوبی در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ‌های گیمینگ دارد و سری ROG را باید به عنوان یک سری از محصولات قدرتمند گیمینگ آن معرفی کرد. از طرف دیگر، سری محصولات TUF را هم باید به عنوان یکی از نزدیک‌ترین لپ تاپ‌ها به سری راگ معرفی کرد. از طرف دیگر، کمپانی ایسوس دارای سری‌های دیگری همانند VivoBook هم بوده که برای کارهای عادی قابلیت استفاده دارند. در ادامه با معرفی تعدادی از بهترین مدل‌ها از سری لپ تاپ های ایسوس در کنارتان خواهیم بود.

لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ ها از سری محصولات ایسوس را باید ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI معرفی کرد. این لپ تاپ را می‌توان به عنوان یکی از قدرتمندترین محصولات کمپانی معرفی کرد که به سادگی می‌تواند نیاز کاربران را در زمینه‌های مختلف پاسخ دهد. جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم بوده و وزنی معادل ۱٫۷ کیلوگرم دارد. کاربران می‌توانند این لپ تاپ را به سادگی حمل کرده و مشکلی از این نظر وجود ندارد. این مدل از لپ تاپ ایسوس، قدرت خود را از پردازنده اصلی AMD Phoenix Ryzen 9 سری ۷۹۴۰HS دریافت می‌کند. این لپ تاپ دارای حافظه کش ۱۶ مگابایت بوده و فرکانس پردازنده آن در بازه ۴ الی ۵٫۲ گیگاهرتز قرار دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی ایسوس ROG Zephyrus G14 مدل GA402XI را باید مجهز بودن به حافظه رم ۳۲ گیگابایت عنوان کرد، اما جالب است بدانید که امکان افزایش حافظه رم به ۴۸ گیگابایت در دسترس قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت SSD آن اشاره کرد که می‌تواند سرعت بالا در نقل و انتقال اطلاعات را ارائه کند. همچنین طول عمر هاردهای SSD در مقایسه با HDD به مراتب بیشتر است.

پردازنده گرافیکی این دستگاه NVIDIA GeForce RTX4070 با ظرفیت ۸ گیگابایت از نوع GDDR6 بوده که نشان می‌دهد کاربران با یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های گرافیکی موجود در جهان مواجه خواهند بود. صفحه نمایش این دستگاه با سایز ۱۴ اینچ و وضوح QHD+ همراه است. همچنین این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه به حساب آورد و شاهد یک باتری ۴ سلولی ۷۶ وات ساعت هستیم که می‌تواند برای مدت زمان ۲ الی ۴ ساعت ماندگاری شارژ داشته باشد.

لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های ایسوس را باید از سری زنبوک معرفی کرد و یکی از بهترین مدل‌های آن هم لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE نام دارد. این لپ تاپ قدرتمند با وزن ۱٫۷ کیلوگرم در دسترس قرار دارد و حمل آن کار سختی نیست. قدرت این لپ تاپ ایسوس توسط پردازنده اصلی اینتل Core i7 از سری ۱۲۷۰۰H تامین می‌شود. همچنین این دستگاه دارای حافظه کش ۲۴ مگابایت بوده و فرکانس پردازنده آن در بازه ۲٫۳ الی ۴٫۷ گیگاهرتز قرار دارد.

حافظه رم لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس Zenbook Pro مدل UX8402ZE معادل ۱۶ گیگابایت بوده و امکان قابلیت ارتقا آن برای کاربران وجود ندارد. از طرف دیگر، مدل این حافظه رم، LPDDR5 6400MHz بوده که باعث می‌شود کاربران از سرعت بالا برخوردار شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ ایسوس از سری زنبوک را باید حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱ ترابایت SSD آن معرفی کرد. خوشبختانه این دستگاه مجهز به یک پردازنده قدرتمند گرافیکی بوده که همان GeForce RTX 3050 Ti با ظرفیت ۴ گیگابایت از سری GDDR6 است.

صفحه نمایش این لپ تاپ قدرتمند ایسوس، ۱۴٫۵ اینچ بوده و وضوح آن هم برابر با ۲۸۸۰×۸۶۴ پیکسل است. البته به خاطر داشته باشید که سری نمایشگر این لپ تاپ همان اولد بوده و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری این لپ تاپ قدرتمند ایسوس، ۴ سلولی ۷۶ وات ساعت بوده و می‌تواند ماندگاری شارژ را از ۴ الی ۷ ساعت رقم بزند.

لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-B

یکی دیگر از قدرتمندترین لپ تاپ‌های ایسوس را باید از سری TUF معرفی کرد که به عنوان سری گیمینگ هم شناخته می‌شود. در میان انواع مدل‌های لپ تاپ از این سری باید به لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-B اشاره کنیم که امکان خرید آن در پلازا دیجیتال فراهم بوده و قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باید به طراحی ظاهری محصول و وزن ۲٫۲ کیلوگرمی آن اشاره کرد.

قدرت لپ تاپ گیمینگ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس TUF Gaming مدل FX507VV4-B توسط پردازنده نسل سیزدهم Core i9 از سری ۱۳۹۰۰H تامین می‌شود. از طرف دیگر، این دستگاه دارای ۲۴ مگابایت حافظه کش بوده و فرکانس پردازنده آن ۲٫۶ الی ۵٫۴ گیگاهرتز است. همچنین شاهد ۱۴ هسته حقیقی و ۲۰ هسته مجازی خواهید بود که باعث می‌شود قدرت فوق‌العاده‌ای را شاهد باشیم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ قدرتمند ایسوس باید به حافظه ۱۶ گیگابایت رم اشاره کنیم که امکان ارتقا آن به ۶۴ گیگابایت فراهم است. این دستگاه دارای ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD است، اما امکان ارتقا برای کاربران در نظر گرفته شده و به عنوان یک ویژگی مثبت شناخته می‌شود. این دستگاه قدرت پردازش گرافیکی را از پردازنده NVIDIA GeForce RTX4060 با ظرفیت ۸ گیگابایت از سری GDDR6 دریافت می‌کند.

صفحه نمایش این دستگاه با سایز ۱۵٫۶ اینچ از پنل IPS بوده و وضوح تصویر برابر با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین این دستگاه از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند که باید گفت، کیفیت فوق‌العاده‌ای را تقدیم نگاه کاربران می‌کند. همچنین این دستگاه مجهز به باتری ۴ سلولی ۹۰ وات ساعت بوده که به سادگی می‌تواند برای مدت زمان ۴ الی ۷ ساعت دوام بیاورد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس را از پلازا دیجیتال بخرید

ایسوس از مهم‌ترین و قدرتمندترین کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ به حساب می‌آید و محصولات آن در سری‌های گوناگون در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید بهترین لپ تاپ‌های ایسوس را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت نقد و اقساط از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *