آموزش ساخت اپل ایدی از طریق ایتونز

آموزش ساخت اپل ایدی از طریق ایتونز
  • 1402/10/24
  • گویا آی تی
  • 0

ساخت اپل آیدی از طریق آیتونز یکی از راحت‌ترین و پرکاربردترین راه‌ها برای دستیابی به خدمات اپل است. این فرآیند امکان دسترسی به اپلیکیشن‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها و سایر خدمات اپل را فراهم می‌کند. با اتصال دستگاه iOS خود به iTunes و انتخاب گزینه Create New Apple ID، می‌توانید اطلاعات مربوط به حساب خود را وارد کرده و یک اپل آیدی جدید ایجاد کنید. این روش ساده و کارآمد، کاربران را در دسترسی به دنیای گسترده خدمات اپل یاری کرده و امکان استفاده از امکانات مختلف این شرکت را فراهم می‌سازد. برای ساخت اپل آیدی از طریق آیتونز می‌توانید گیفت کارت اپل را از ایرانیکارت خریداری کنید که خرید گیفت کارت با تحویل فوری و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می‌باشد. در ادامه با اپل آیدی آشنا شده، نکات مهم برای ساخت اپل آیدی را آموخته و نحوه ساخت اپل ایدی از طریق ایتونز را می‌آموزید.

اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی (Apple ID) یک حساب کاربری است که توسط شرکت اپل ارائه می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به انواع مختلفی از خدمات اپل دسترسی داشته باشند. با استفاده از اپل آیدی، کاربران می‌توانند به فروشگاه آنلاین اپل (App Store) دسترسی داشته باشند و برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را دانلود و نصب کنند. همچنین، اپل آیدی به کاربران امکان می‌دهد تا به iCloud و iTunes متصل شده و از خدمات ذخیره‌سازی ابری، همگام‌سازی داده‌ها و خرید موسیقی و فیلم بهره‌مند شوند. برای شارژ اپل آیدی می توانید گیفت کارت اپل بخرید و اکانت خود را مستقیما شارژ کنید.

هنگامی که یک فرد یا کاربر برای اولین بار یک دستگاه اپل مانند iPhone یا iPadرا راه‌اندازی می‌کند، معمولاً از او خواسته می‌شود که یک اپل آیدی بسازد یا از یک اپل آیدی موجود استفاده کند. اطلاعات اپل آیدی شامل نام کاربری (اکثراً یک آدرس ایمیل) و یک رمز عبور می‌باشد. این اطلاعات برای احراز هویت کاربر و مدیریت خدمات اپل استفاده می‌شوند.

چگونه اپل آیدی از طریق آیتونز بسازیم؟

برای ساخت اپل آیدی از طریق آیتونز تنها کافی است آیتونز را باز کرده و مطمئن شوید از آخرین ورژن آن استفاده می‌کنید. از نوار منو در بالای صفحه رایانه خود یا در بالای پنجره iTunes، روی Account و سپس Sign In کلیک کنید. در نهایت گزنیهCreate New Apple ID را انتخاب نمایید. به این صورت می‌توانید ساخت اپل آیدی از طریق آیتونز را انجام دهید.

مراحل ساخت اپل ایدی رایگان بدون شماره با آیتونز

برای ساخت اپل ایدی رایگان بدون شماره با آیتونز نرم افزار iTunes را روی کامپیوتر خود نصب و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا نرم‌افزار تغییر IP خود را فعال کرده و ترجیحا به آی پی آمریکا متصل شوید. سپس نرم‌افزار آیتونز را باز کنید، به تب Account رفته و روی Sign in کلیک کنید.
  2. مشخصات حساب کاربری‌ خود را در پنجره باز شده وارد کنید. در قسمت پایین روی گزینه‌ای به نام Create new Apple ID کلیک کنید.
  3. به صفحه خوش‌آمدگویی منتقل شده و با کلیک بر continue از آن عبور کنید.
  4. ایمیل، رمز عبور، تکرار رمز و کشور خود را وارد نمایید. رمز عبور انتخابی شما باید از حروف بزرگ، کوچک و اعداد تشکیل شده باشد. سپس با شرایط و قوانین اپل موافقت کنید.
  5. نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کرده و به پرسش‌های امنیتی پاسخ دهید. پاسخ‌‌هایی را که می‌دهید، به خاطر بسپارید یا در جایی محفوظ نگه دارید.
  6. از میان روش‌های پرداختی یکی از موارد را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود پرداخت اپل آیدی را از طریق سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت انجام دهید. همچنین می‌توانید از طریق خرید گیفت کارت اپل از این مجموعه ساخت اکانت اپل آیدی خود را انجام دهید. یا برای ساخت حساب رایگان روی گزینه none کلیک کنید.
  7. کد تایید ارسال شده به ایمیل خود را وارد کنید.
  8. روی continue کلیک کرده تا فرایند ساخت اپل‌ آیدی شما انجام شود.

نکات مهم برای ساخت اپل آیدی

هنگام ساخت اپل آیدی، به نکات زیر توجه کنید:

  1. انتخاب یک رمز عبور قوی و پیچیده را از دست ندهید. رمز عبور باید شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد. همچنین، از رمزهایی که با شما مرتبط هستند (مثل نام و تاریخ تولد) استفاده نکنید.
  2. از یک آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید، زیرا این آدرس برای تایید و ارتباط با اپل استفاده می‌شود.
  3. وارد کردن اطلاعات تماس صحیح اهمیت دارد. این اطلاعات برای ارتباط اپل با شما در صورت نیاز به راهنمایی یا تایید هویت مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. پس از ساخت اپل آیدی، ممکن است یک ایمیل تایید برای شما ارسال شود. ایمیل خود را چک کرده و آن را تایید کنید.
  5. اپل امکانات امنیتی مانند احراز دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) را فراهم کرده است. این ویژگی‌ها به افزایش امنیت حساب شما کمک می‌کنند. بنابراین، پیشنهاد می‌شود از آن استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از آیتونز و مراحل ذکر شده، ساخت اپل آیدی خود را انجام دهید. از آنجایی که برای ساخت اپل آیدی نیاز به پرداخت هزینه می‌باشد، پیشنهاد می‌شود پرداخت آن را با استفاده از خدمات شرکت‌های واسط معتبر مانند ایرانیکارت انجام دهید. چرا که پرداخت اپل آیدی نیز مانند سایر اکانت‌های خارجی نیازمند پرداخت ارزی و بین‌المللی است و با استفاده از کارت‌های داخلی انجام نمی‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *