آموزش برگرداندن پست حذف شده اینستاگرام

آموزش برگرداندن پست حذف شده اینستاگرام
  • 1402/11/22
  • زهرا معبودی
  • 0

برگرداندن پست اینستاگرام زمانی موضوعیت پیدا می کند که بخواهید یک پست حذف شده را دوباره به صفحه پروفایل خود برگردانید. این پست می تواند توسط شما کاملا حذف شده باشد یا این که موقتا آن را آرشیو کرده باشید. در ادامه نحوه برگرداندن پست اینستاگرام از آرشیو یا از لیست حذف شده های اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

نحوه برگرداندن پست اینستاگرام از آرشیو یا بایگانی

خاصیت آرشیو یا بایگانی در اینستاگرام این امکان را فراهم می کند که شما محتوای صفحه خود (از پست تا ریلز و استوری و غیره) را از دید دیگران پنهان کنید اما فقط خودتان بتوانید آن ها را ببینید و مدیریت کنید.

برگرداندن پست اینستاگرام
منبع عکس: coolmuster.com

برای برگرداندن پست اینستاگرام از آرشیو گام های زیر را دنبال کنید:

گام اول: ابتدا اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پروفایل تان بروید و روی آن ضربه بزنید:

برگرداندن پست اینستاگرام

گام دوم:‌ در قسمت منو ها روی Archive ضربه بزنید.

برگرداندن پست اینستاگرام

گام سوم: حالا در قسمت آرشیو عکس یا پست یا ویدیو یا استوری و غیره را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید تا باز شود.

گام چهارم: بعد می توانید روی سه نقطه عمودی کنار آن ضربه بزنید تا بتوانید این پست را مدیریت کنید.

شما می توانید هم اکنون این پست را کامل حذف کنید یا این که به صفحه فید خود آن را برگردانید.

برگرداندن پست اینستاگرام

اگر گزینه cancel را انتخاب کنید بدین معنی است که می خواهید همچنان آن را در آرشیو نگهداری کنید. Show on Profile  را اگر انتخاب کنید این پست مجددا در قسمت فید صفحه شما قرار می گیرد و دیگران می توانند آن را ببینند. تکلیف Delete هم که مشخص است!

روش برگرداندن پست اینستاگرام حذف شده

اگر شما پست اینستاگرام خود را حذف کرده اید و حالا پشیمان شده اید و می خواهید آن را به فید خود برگردانید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در اینستاگرام بخشی به نام Recently Deleted وجود دارد که پست ها و محتواهای اخیر حذف شده در آن قرار می گیرد.

برای این منظور:

ابتدا به صفحه پروفایل خود بروید و در بالا و سمت راست روی سه نقطه عمودی کلیک کنید و Your Activity را انتخاب کنید.

برگرداندن پست اینستاگرام

در این قسمت به دنبال Recently Deleted باشید. دقت کنید که اگر پستی یا محتوایی را حذف کرده باشید می توانید آن را در این بخش ببینید وگرنه این قسمت خالی خواهد بود.

در ادامه پست یا محتوایی که می خواهید آن را برگردانید را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید و روی گزینه More (یا سه نقطه یا چیزی شبیه به این) ضربه بزنید. در این قسمت گزینه های محتلف برای مدیریت تصویر یا پست شما وجود دارد.

انتخاب Restore  یا Restore to Profile  به شما کمک می کند تا پست را به صفحه فید خود برگردانید. البته اگر delete را انتخاب کنید این فایل را برای همیشه حذف می کنید.

برگرداندن پست اینستاگرام
 

بدین ترتیب می توانید نه تنها موفق به برگرداندن پست حذف شده شوید که می توانید سایر محتواهای اینستاگرام را از آرشیو یا از بخش حذف شده ها بازگردانی کنید. دقت کنید که اگر هدفتان از برگرداندن پست اینستاگرام دسترسی صرفا به آن عکس یا فیلم است می توانید بجای استفاده از این دو روش، به بکاپ آیتونز (برای iOS ای ها) و یا فایل منجر گوشی اندرویدی خود مراجعه کنید و در پوشه اینستاگرام پست هایی که تا کنون نشر داده اید را مشاهده کنید. بدین ترتیب می توانید محتوای دلخواه تان را پیدا کنید و دوباره آن را در اختیار بگیرید.

آیا برای برگرداندن پست اینستاگرام به چالش برخورد کرده اید؟ مشکل خود را بنویسید تا در صورت امکان آن را حل کنیم.

منبع کمکی:

وبسایت wondershare.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *