پیغام تیم کوک مدیر عامل جدید اپل به کارکنان شرکت

پیغام تیم کوک مدیر عامل جدید اپل به کارکنان شرکت
  • 1390/6/5
  • مهدی صمصامی
  • 3

همانطور که می دانید با توجه به اینکه دیگر مسئولیت مدیر عاملی اپل به عهده استیو جابز (Steve Jobs) نمی باشد، نوبت به مدیر عامل جدید یعنی تیم کوک (Tim Cook) رسیده تا هدایت و رهبری شرکت را برای رسیدن به آینده ای بهتر، بر عهده بگیرد.

کوک که پیشینه شغلیش در اپل به بیش از 13 سال می رسد، پیغامی با مضمون این که “اپل قصد تغییر ندارد” را برای اطمینان خاطر کارکنان، برای شرکت فرستاده است و بیان کرده که کماکان استیو جابز به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد داد. کوک از زمانی که استیو جابز در ژانویه درخواست مرخصی استعلاجی داد، در حال انجام عملیات های روزانه در شرکت بوده است و جالب اینست که دیروز آن را به طور رسمی اعلام کرده است.

ما تصمیم داریم در این مطلب تمامی 4 پاراگراف متن نامه کوک را به شکل کامل برای شما قرار دهیم. مطمئن باشید ارزش مطالعه را دارد. لطفا آن را مطالعه کنید و نظرات خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذاید :

متن نامه به انگلیسی :

Team :

I am looking forward to the amazing opportunity of serving as CEO of the most innovative company in the world. Joining Apple was the best decision I’ve ever made and it’s been the privilege of a lifetime to work for Apple and Steve for over 13 years. I share Steve’s optimism for Apple’s bright future.

Steve has been an incredible leader and mentor to me, as well as to the entire executive team and our amazing employees. We are really looking forward to Steve’s ongoing guidance and inspiration as our Chairman.

I want you to be confident that Apple is not going to change. I cherish and celebrate Apple’s unique principles and values. Steve built a company and culture that is unlike any other in the world and we are going to stay true to that—it is in our DNA. We are going to continue to make the best products in the world that delight our customers and make our employees incredibly proud of what they do.

I love Apple and I am looking forward to diving into my new role. All of the incredible support from the Board, the executive team and many of you has been inspiring. I am confident our best years lie ahead of us and that together we will continue to make Apple the magical place that it is.

Tim

 


به اعضای گروه :

من مشتاقانه به فرصت شگفت انگیزی که برای خدمت کردن به عنوان مدیر عامل خلاق ترین شرکت جهان در اختیارم قرار گرفته، امیدوار هستم. پیوستن به اپل بهترین تصمیمی بود که من تا کنون گرفته بودم و کار کردن برای اپل و استیو به مدت 13 سال، به عنوان یک امتیاز بزرگ در دوران زندگی من بوده است. هم اکنون من هم در خوشبینی استیو برای آینده روشن اپل سهیم هستم.

استیو همیشه برای من و برای تمامی تیم اجرایی و کارکنان فوق العاده شرکت، یک رهبر و مربی باور نکردنی بوده است. و ما واقعا از الهام ها و راهنمایی های استیو به عنوان رئیس هیئت مدیره مان خوشحالیم.

من از شما میخواهم که از این مسئله مطمئن باشید که اپل قصد تغییر ندارد. من به شخصه اصول و ارزش های اپل را گرامی می دارم و آن ها را ارج می نهم. استیو یک شرکت و یک فرهنگ متفاوت را بر خلاف هر نوع دیگری در جهان ایجاد کرد و ما قصد داریم بر آن پایدار بمانیم به این دلیل که آن در شخصیت و DNA ماست. تنها هدف و قصد ما تولید بهترین محصولات در جهان است که باعث لذت و سرور مشتریان ما شود تا کارمندان ما واقعا به کاری که انجام داده اند افتخار کنند.

من عاشق اپل هستم و امید دارم که بیشتر در نقش جدیدم فرو بروم. تمامی حمایت های باور نکردنی ای که از طرف هیئت مدیره، تیم اجرایی و بسیاری از شما شده است، بسیار برای من الهام بخش بوده. اطمینان دارم که بهترین سالهای ما، سالهای پیش روی ماست و می توانیم در کنار یکدیگر جایگاه خارق العاده ای را که اپل در آن جای گرفته استمرار ببخشیم.

تیم

منبع : Mashable.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. با سلام

    مدیریت جدید “کوک” شاید استیو جابز نباشد ولی کمتر از آن نیست و اپل همان اپل خواهد ماند.
    با سپاس

    1. chetori mitoonam e,ail ertebat mostaghim ba kook ro ashte basham??? merc

  2. من حالم از کوک بهم میخوره انگار منتظر بود استیو یه بلایی سرش بیاد بشینه رو میز ریاست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *