سه اسمارت فون جدید در خانواد سری L ال جی ؟!

سه اسمارت فون جدید در خانواد سری L ال جی ؟!
  • 1392/11/27
  • سهیل دارائی
  • 0

به تازگی برند کره ای ال جی ؛ سه اسمارت فون جدید را به خانواده سری L خود اضافه نموده است.نام این سه اسمارت فون ؛ L40 ؛ L70 و L90 ( با خودروی ال نود اشتباه نگیرید !!! D: ) می باشد.به گفته ال جی ؛ هر سه این اسمارت فون ها از سیستم عامل محبوب اندروید نسخه 4.4 بهره می برند.گفتنی است که این سه اسمارت فون جدید ؛ از سری سوم محصولات L این برند می باشند.اگر به خاطر داشته باشید ؛ برند ال جی در سال ۲۰۱۲ سری اول L را روانه بازار کرد.همچنین در سال ۲۰۱۳ نیز سری دوم L را روانه بازار کرد که با توجه به گزارشات به دست آمده ؛ این سری توانست خیلی زود میان کاربران اسمارت فون ها جای خود را باز کند و با موفقیت بسیار خوبی رو به رو گردد.اما آیا سری سوم L نیز همانند سری قبلی خود در جاده موفقیت گام بر می دارد ؟! ال جی که به این سری بسیار دل خوش است و ایمان دارد ! چرا که در این سری سعی شده است از آپشن ها و طراحی های موجود در محصولات سری G خود نیز بهره ببرد.

Capture

حتما اسمارت فون G PRO2 ال جی را که چند روز پیش رونمایی شد به یاد دارید . این سه اسمارت فون ؛ L40 ؛ L70 و L90 نیز همانند اسمارت فون G PRO2 ال جی از نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید بهره می برند.البته به یاد داشته باشید که برخلاف اسمارت فون G PRO2 ال جی ؛ سه اسمارت فون جدید  L40 ؛ L70 و L90 جزو اسمارت فون های میانه رده بازار محسوب می شوند.

02

حال شاید شما کنجکاو شده باشید که این سه اسمارت فون ؛ L40 ؛ L70 و L90 از چه مشخصات فنی ای برخوردارند !؟ بسیار خوب ! از اسمارت فون L90 ال جی شروع می کنیم.اسمارت فون L90 ال جی مجهز به نمایش گری 4.7 اینچی با کیفیت تصویر ۵۴۰در۹۶۰ پیکسل می باشد.ال جی در این اسمارت فون میانه رده از پروسسوری ( پردازنده ای ) چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱٫۲ GHz استفاده نموده است.دوربین تعبیه شده برای این اسمارت فون دوربینی هشت مگاپیکسلی است و دوربین دوم آن که صرفا جهت برقراری تماس تصویری مورد استفاده قرار می گیرد یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی می باشد.حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت فون L90 ال جی هشت گیگابایت است و حافظه رم آن نیز تنها یک گیگابایت می باشد.همچنین باید اضافه کنم که قابلیت ارتباط HSPA+ و باتری 2540 میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر امکانات این اسمارت فون است.

Capture

حال برویم به سراغ مشخصات فنی اسمارت فون L70 ال جی ! این اسمارت فون مجهز به نمایش گری 4.5 اینچی با کیفیت تصویر ۴۰۰در۸۰۰ پیکسل است و در نسبت با اسمارت فون L70 چیزی در حدود 0.2 اینچ کاهش سایز نمایش گر داشته است.پروسسور این اسمارت فون در قیاس با اسمارت فون L90 کمی ضعیف شده است و ال جی در این اسمارت فون از پروسسوری دو هسته ای با فرکانس کاری 1.2GHz استفاده نموده است.هنوز مشخص نیست که دوربین اصلی اسمارت فون L70 ال جی ؛ دوربینی 5 مگاپیکسلی است یا دوربینی 8 مگاپیکسلی ! اما آن چه که مشخص است این است که دوربین دوم آن کیفیت VGA دارد.حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت فون L70 ال جی چهار گیگابایت است و حافظه رم آن نیز تنها یک گیگابایت می باشد.باتری تعبیه شده برای این اسمارت فون ؛ یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی است.

حال بپردازیم به مشخصات فنی اسمارت فون L40 ال جی ! در این مدل صفحه نمایش در نسبت با آن دو مدل دیگر کمی آب رفته است ! و این اسمارت فون مجهز به نمایش گری ۳٫۵ اینچی می باشد.دوربین اصلی اسمارت فون L40 ال جی یک دوربین سه مگاپیکسلی است.ال جی در این اسمارت فون هم از پروسسوری دو هسته ای با فرکانس کاری ۱٫۲ GHz استفاده نموده است.حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت فون L40 ال جی چهار گیگابایت است و حافظه رم آن نیز تنها ۵۱۲ مگابایت می باشد.هنوز مشخص نیست که باتری تعبیه شده برای اسمارت فون L40 ال جی یک باتری ۱۷۰۰میلی آمپر ساعتی می باشد یا یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *