Air 2، اسپیکری معلق در نمایشگاه CES 2015

Air 2، اسپیکری معلق در نمایشگاه CES 2015
  • 1393/10/17
  • مهدي ده نبي
  • 0

 اگر از صدای موزیک روی اسپیکرهای سیستم خود خسته شده اید و دیگر تازگی برایتان ندارند، یا اگر مقداری پول اضافه دارید و نمی دانید چگونه آن را خرج کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این اسپیکر است.

اسپیکر Air 2 که توسط کمپانی Air Squared در نمایشگاه CES 2015 معرفی شده است، دارای دو قسمت متمایز است. قسمت معلق که مانند یک جزیره روی قسمت ثابت دستگاه شناور می ماند و به راحتی در دستان شما جای می گیرد. این قسمت دارای یک میکروفون برای مکالمات صوتی و همچنین دارای یک پورت micro USB برای اتصال از طریق USB نیز هست.

حالت معلق این اسپیکر، توسط آهن رباهای قوی که در داخل دو قطعه مذکور قرار گرفته اند ایجاد می شود. قرار دادن قطعه دوم روی بدنه اصلی و ایجاد حالت معلق دستگاه به وسیله دست و به صورت ساده کمی سخت به نظر می رسد. به همین دلیل قطعه ای پلاستیکی همراه دستگاه قرار دارد که اگرچه کمی از نظر زرق و برق نسبت به دستگاه اصلی دارای جایگاه پایین تری است، اما بسیار کاربردی است.

levitation.0.0

ار آنجا که درون اسپیکر از آهنرباهای قوی استفاده شده است، می توانید آن را به هر جایی که می خواهید متصل کنید و از طریق بلوتوث، به صداهای دلخواه خود گوش فرا دهید.

این اسپیکر، فضای 10 متری اطراف خود را به صورت کامل پوشش داده و با هر بار شارژ، قابلیت پخش 12 ساعت موزیک را دارا می باشد.

Levi-Title

Air 2 با قیمتی معادل 199 دلار، هم اکنون از فروشگاه آمازون قابل دریافت می باشد. مسئولین و تولید کنندگان این مسئول، این قول را داده اند که قرار گرفتن این دستگاه در حالت معلق، بهترین کیفیت صدا را در اختیار شنونده می گذارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *