گلکسی نوت ۵ به اروپا عرضه نخواهد شد

گلکسی نوت ۵ به اروپا عرضه نخواهد شد
  • 1394/5/24
  • مبين
  • 0

همانطور که اطلاع دارید گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶  اج پلاس به تازگی معرفی شده اند و در روز جمعه آینده روانه بازار خواهند شد که به گفته خود سامسونگ این عرضه جهانی است اما اکنون مشخص شده است که اروپا از این محدوده خارج است و در واقع گلکسی نوت ۵ به اروپا عرضه نخواهد شد.

گزارشات متعدد اخیر  درباره تصمیم عجیب و غریب سامسونگ منتشر شده است و به گفته این شرکت تنها گلکسی اس ۶ اج پلاس روانه بازارا اروپا خواهد شد و کسی از این تصمیم چیزی نمی داند و هنوز سامسونگ دلیل خاصی را برای این کار اعلام نکرده است.

به گفته دیوید کانگ که مدیر فروش آنلاین سامسونگ است اولویت این شرکت برای عرضه تنها گلکسی اس ۶ اج پلاس بوده و تنها این گوشی هوشمند در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

galaxy-note-5-121-1280x851

در حال حاضر تنها مصرف کنندگان آمریکای شمالی و آسیا قادر به خرید گلکسی نوت ۵ خواهند بود که این اتفاق در ر تاریخ ۲۱ آگوست برابر با ۳۰ مرداد روز جمعه جاری خواهد افتاد. سامسونگ فقط عرضه نشدن این دستگاه به اروپا را اعلام کرده است و تاکنون جزئیاتی درباره این خبر از سوی سامسونگ منتشر نشده است. به هر حال عرضه نوت ۵  به اروپا در آینده انجام خواهد شد و می توان گفت که مقداری دیر تر از عرضه جهانی پا به بازار اروپا می گذارد البته شاید سامسونگ به فکر ویژگی های جدید برای اروپایی ها باشد.

به عنوان یادآوری گلکسی نوت ۵ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD 518ppi، پردازنده Exynos 7420، رم ۴گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی باتری ۳۰۰۰mAh، ویژگی Quick Charge 2.0، پشتیبانی از شارژ وایلرس یا بی سیم و دوربین فوق العاده با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی است و از دیگر مشخصات آن می توان به NFC, Wi-Fi 802.11 و سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد. گلکسی نوت ۵ از پشت شبیه به گلکسی اس ۶ سامسونگ طراحی شده است که از لحاظ ضخامت باریک بوده اما از نظر مشخصات یک هیولای تمام عیار است. سامسونگ نرم افزار S Pen را در این دستگاه برای پشتبانی بهتر قلم بهبود داده است، حال خود این ویژگی بخش های متعددی دارد که می توان از حالت یادداشت برداری در صورت غیرفعال بودن آن استفاده کرد و هچنین امکان امضای سند پی دی اف نیز وجود دارد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *