همکاری گوگل و htc در طراحی نکسوس های جدید

همکاری گوگل و htc در طراحی نکسوس های جدید
  • 1395/5/4
  • زهرا معبودی
  • 0

بنظر می رسد گوگل قصد دارد دوباره نکسوس هایش را احیا کند و این بار قصد کرده با htc همکاری هایی داشته باشد. متوجه شدیم که به تازگی اطلاعاتی در مورد نکسوس جدید گوگل به بیرون درز کرده که به احتمال خیلی زیاد، پرده از حقایق جدیدی در مورد محصول جدید گوگل خواهد برداشت. این سیستم ها که با نام رمزی و مستعار Marlin و Sailfish در دست ساخت هستند به زودی در اختیار کار بران قرار خواهند گرفت. اچ تی سی این دو گوشی را به نام های m1 و s1 به اختصار می شناسد.

اطلاعات فاش شده مبنی بر این است که یکی از این گوشی ها، با نمایشگر ۵٫۵ اینچی و با رزولوشن قابل توجهی، رکورد دار نکسوس های قبلی شود. نمایشگر گوشی دوم به صورت یک نمایشگر ۵ یا ۵٫۲ اینچی گزارش شده است. گفته ها حاکی از این است که مشخصات این دو گوشی تقریبا شبیه به هم است و از نظر ساختاری، میزان حافظه رم و حتی از نظر میزان کیفیت دوربین ها تفاوتی با پرچم دارهای روز دنیا ندارند.

Sailfish

 اینکه این گوشی ها با نام های مشابه به بازار عرضه شوند و یا اینکه Htc نیز در آن ها دخیل باشد، هنوز خبری معتبر در دست نیست اما نمی توان تلاش htc را در این پروژه نادیده گرفت به همین دلیل بسیاری از کارشناسان می گویند که احتمالا از نام ترکیبی برای این دو گوشی استفاده شود.

البته این گوشی ها از نقطه نظرهای مختلفی با htc تفاوت دارند برای مثال همینقدر که سنسور اثر انگشت در گوشی s1 بر خلاف htc`10 در پشت آن قرار گرفته می تواند نشان از عدم شباهت با سیستم های htc را اثبات کند.

 یکی از عنوان هایی که ممکن است برای نام گذاری این گوشی ها بکار برده شود، به صورت htc s1 و htc m1 بوده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *