معرفی بازی اکشن LoneWolf

معرفی بازی اکشن LoneWolf
  • 1395/5/19
  • زهرا معبودی
  • 0

بازی LoneWolf یکی از بازی های تیر اندازی سبک شخص اول می باشد که تجربه بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد.

در این بازی شما نقش یک تک تیرانداز را ایفا می نمایید. این بازی بر روی پلتفرم های اندروید و iOS  عرضه شده است.بازی به صورت کاملا رایگان بوده و شما می توانید در صورت تمایل با انجام پرداخت درون برنامه ای از امکانات و آیتم های بیشتری بهره ببرید.

عاملی که باعث متفاوت و مهیج شدن این بازی می شود داستان فوق العاده هیجان انگیز آن است. در این بازی شما تک تیراندازه حرفه ای هستید که شغلتان ترور کردن و کشتن افراد می باشد. در ابتدای بازی یکی از دوستانتان با شما تماس گرفته و شما را به گروه تبهکاری به نام Assembly  معرفی می نماید و شما پس از ملاقات با یکی از اعضای این باند وارد مراحل می شوید. هدف در این بازی انجام تعدادی ماموریت برای ملاقات با رئیس باند می باشد. هریک از ماموریت ها به صورت قتل تعدادی انسان خواهد بود.

introducing-action-game-lonewolf

کنترل‌های بازی مانند سایر بازی‌های هم سبک می باشد به این صورت که یک دکمه در سمت راست صفحه‌ی گوشی برای شلیک کردن قرار داده شده است و برای نشانه گیری شما باید سمت چپ صفحه را لمس کنید و انگشت خود را برروی آن نگهدارید و نشانه‌ی تفنگتان را جابه‌جا کنید. در بازی بیش از ۳۰ عدد اسلحه‌ی مختلف طراحی شده است که بعد از انجام مراحل و بدست آوردن پول کافی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در این بازی شما صرفا نقش یک تک تیرانداز را بازی نمی‌کنید و در بعضی از مراحل باید با استفاده از اسلحه‌هایی همچون M4 و اسلحه‌های کمری تعداد زیادی از دشمنان خود را نابود کنید و ماموریت خود را به انجام برسانید.

introducing-action-game-lonewolf

هرچه تعداد مراحل بیشتری سپری شود بازی به مراتب سخت تر خواهد شد و در بعضی مراحل برای کشتن افراد در فاصله های دورتر نیاز به خرید اسلحه های دوربرد خواهید داشت.

فضای این بازی با توجه به داستان در سبک کمیک و در استدیوی بازی سازی SHD (Simon Hason Design) طراحی گردیده و با موضوع همخوانی جالبی دارد. توصیه می کنیم حتما این بازی را امتحان نمایید.

اگر دوستانتان به بازی های اکشن علاقه دارند با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی تان آن را از این فرصت بی نظیر مطلع کنید و در صورتی که خودتان این بازی را تجربه کرده اید از تجربیات خودتان برای ما در بخش نظرات بگویید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *